Saturday, April 14, 2018

האם יום שבת המקרא עכשיו יום ראשון?



(הערה:... כל הציטוטים הכתובים מוצגים נטוי כחול אלא אם כן צוין אחרת, הם לקוחים מתוך ניו המלך ג'יימס Version® Copyright © 1982 על ידי תומאס נלסון, Inc. בשימוש על ידי רשות כל הזכויות שמורות.
חילוף של מילות, ביטויים, שמות עברים ותארי ציטוטים תנ"כיים נעשה על פי שיקול דעתו של המחבר מוכנס בתוך סוגריים מרובעים [...] לזיהוי. חלקים של ציטוטים מסוימים מוצגים מודגש או בירות להדגשה של המחבר. ציטוטים שאינם מקראיים מסומנים בצבע חום.

מי מעתיק את המאמר הזה חייב להבטיח כי הם עושים זאת בהתאם לתנאים הקבועים בדף הבית שלנו. כדי לקרוא את התנאים אנא לחץ  כאן ).

מבוא
ביום ראשון "הפסחא", 7 באפריל 1996, הארכיבישוף של קנטרברי, אנגליה הצהיר על תוכנית הטלוויזיה של סר דיוויד פרוסט, "אניגמה הפסחא" כי השליחים, "מאוד אלה יהודים אדוקים, שינתה היום הקדוש שלהם מיום שבת עד יום ראשון, הראשון יום בשבוע ... למה? בגלל תחיית קרה."
לא רק מן הסמכות הדתית הגבוהה ביותר באנגליה, אבל לאורך רוב העולם הנוצרי, יום ראשון נחשבה ההחלפה ביום השביעי שבת, אבל האם זה נכון? בואו לגלות מה התנ"ך אומר לנו.
באיזה יום אומרים כתבי הקודש היא השבת? 
בספר שמות 20: 8-11, יהוה אמר אל בני ישראל דרך משה: "זכור את יום השבת, לקדשו ששת ימים תעבוד ועשית עבודה ולעשות את כל העבודה שלך, אבל היום השביעי הוא השבת של [יהוה. .] שלך [אלוהים] במאמר תעשה שום עבודה: אתה, ולא בנך, ולא בתך, ולא משרת הגברי שלך, ולא משרת שלך, ולא הבקר שלך, ולא הזר שלך מי הוא בשעריך כי שש. ימים [יהוה] עשה את השמים ואת הארץ, את הים, ואת כל אשר בם וינח ביום השביעי. לכן [יהוה] בירך את יום השבת ויקדשהו."
שימו יהוה אמר, את השביעי יום הוא "קדוש", וכי הוא בירך את יום השבת ויקדשהו.  למה? מכיוון בשישה ימים [יהוה] עשו את השמים ואת הארץ, את הים, ואת כל אשר בם וינח ביום השביעי. זה היה, והוא הסיבה של יהוה להכנת היום הקדוש, ועל מצווה אותנו לקדשו . זה לא יכול להיות שונה עבור כל עוד את השמים ואת הארץ, את הים, ואת כל אשר בם,לְהִשָׁאֵר. עבודת בריאתו הושלמה כבר לא ניתן לבטל. לכן ההסבר הוא נתן לבחירה ביום השביעי תמיד יעמוד, למעט הוא עצמו החליט לשנות נימוקיו היום. עכשיו נניח כי הוא ובהמשך החלטה לשנות דיבר השבת שלו, זה היה נראה תקין, כי הוא היה מספר לנו בדיוק כפי בבירור על כך התיקון כפי שעשה חקיקת החוק הזה בפעם הראשונה.
יש בהחלט לא שיא בכל המקום את המילה "שבת" משמשת גם את הישנה או חדש כי יהוה שנעשה אי פעם שינוי זה או מיועד או מורשה לאף אחד לעשות כך.
השבת היא לא כמו חג לאומי כי מנהיגי העולם הזה יכול לשנות באופן שרירותי. הם אינם שבתות של אדם, או אפילו בשבתות היהודיות. הם שבתות ה'".
בשנת Ex 31:13, 16, יהוה דיבר אל משה לאמר, "Speak גם לילדי ישראל, ואמר: "אין ספק שבתותי ושמרתם, בשביל זה הוא סימן ביני וביניכם לדרתיכם, כי אתה ודאי יודע כי אני [יהוה] מי המקדשת לך ... לכן ילדי ישראל ישמרו את השבת, לשמור שבת לדוריהן כברית תמידית '" . 
הנה יהוה אמר כי HIS שבת יש משמעות מיוחדת כאות הזדהות של הנבחר שלו (מייחדים) אנשים. הוא מיועד לשימוש בכל העת ללא סוף כברית תמידית , מה שאומר שהוא לא שונה. בשנת מלאכי 3: 6 יהוה אמר, " אני [יהוה], אני לא לשנות". מאז הוא לא משתנה, אין שום אפשרות כי הוא יחליף השבת ביום השביעי של מנוחתו, אשר הוא קידש ביום השביעי של השבוע היצירה, והקים כמו "ברית נצחית".
השבת השבועית היא בעלת חשיבות רבה ליהוה. בספר ויקרא 23 הוא ציווה על משה לומר לעם, אשר בימים מסוימים היו פעמי מינה קדשו עבור הפסקה מהעבודה, וכדי להרכיב לפגישות. רק יהוה יש את הכוח לעשות כל יום קדוש. לאדם אין סמכות כזו. לכן כאשר יהוה אומר כי ביום מסוים הוא קדוש (מקודש, מבורך, מקודשת, מקודשת ואלוהי), זה לא נותן לאף אחד את החופש לבחור יום אלטרנטיבי. ביום שבת השבועי, היה ראשון ברשימה ה'" פעמי מין, אשר הוא נתנה בספר ויקרא 23.
יהוה אמר למשה, "דבר אל בני ישראל ואמרת אליהם: החגים [מינויים] של [יהוה], אשר תקראו אותם להיות מקראי קודש, אלה הם משתאות שלי [מינויים] ששת ימים תעשה מלאכה. , אבל היום השביעי שבת שבתון חגיגי, מקרא קודש תעשה שום עבודה על זה;. הוא השבת של [יהוה] בכל מושבותיכם"  (פסוקים 2-3). 
הפרק ממשיך עם פרטים של הפגישות השנתיות שלו או פעמים עבור הפגישה איתו. כל אחד הימים הספציפיים של יהוה הוא בעל משמעות מיוחדת אליו ויש לו משמעות משלו. יחד הם מייצגים חבילה לחלוקה שאנחנו לאמץ. 
התירוץ עבור יום ראשון פולחן
ברור לאורך כל התנ"ך, כי השבת היא קבועה לכל הפעמים לא שונתה. למרות זאת, רוב הנוצרים "מאמינים כי תחייתו של Yahshua בבוקר יום ראשון הוא סיבה מספיק טובה כדי לסגוד ביום ראשון במקום ביום השביעי שבת. ואכן הם בעצם מאמינים כי יום תחייתו של Yahshua יש עדיפות על פני השבת השבועית כי יהוה ייעדה.
סיבה נוספת שניתן לעתים קרובות למה הגויים לא צריך לשמור את השבת השבועית, הוא שהיא חלה רק על בני ישראל על ידי הלידה. אם זה היה נכון, אז אברהם, יצחק, נחנו ואת כל האנשים שלא היו צאצאי יעקב לא היו שומרי שבת, למרות שזה התחיל משבוע בריאה. זה גם לא נכון מאז נאמר לנו בספר ויקרא 24:22 "לא יהיה לך אותו החוק הזר ועל אחת ממדינה משלך; עבור אני  . [יהוה] שלך [אלוהים]"   
גויים רבים, המקבלים כי Yahshua הוא המשיח, מאמינים שהם כבר והושתל לתוך המשפחה שפעם היה שמור רק לאנשים ה'" על התנ"ך. זהו תנכי נכון. ביום של חג השבועות, פיטר אמר, "כי ההבטחה היא עבורך ועבור ילדיכם, ולכל מי הם מרחוק מעל , רבים ככל [יהוה] שלנו [אלוהים] יקרא"  מעשי השליחים 02:39. W הרשאות ה- i באות גם אחריות. אם המצוות היו רק החלים על בני ישראל ועל קודמיהם, אז על ידי שנכנס למשפחה הישראלית, את "הזר" נדרש לציית לאותם כללים המקורי, עבור   Y ou תהיה זהה החוק הזר ועל אחת מן שלך בארצו.
Yahshua אמר ג'ון 04:23 "המתפללים האמיתיים ישתחוו לאב ברוח האמת" .  מה יכול להיות מקור של אחד, מי הוא מתפלל נכון,  ישתחוו לאב ברוח  אמת .  "הרוח והאמת" זהה עבור כל האנשים ולתמיד הפעמים. כמו יהוה עצמו,  האמת שלו מחזיקה מעמד לכל הדורות תהלים 100: 5.
לאחר הרצון לכבד את יום תחייתו של המושיע שלנו הוא טוב, אבל אם אתה עושה זאת בצורה תפר ו dishonours להוראות האב, אז אתה לא לסגוד באמת, ועל ידי ההגדרה של Yahshua, אתה לא מתפלל נכון. Yahshua תמיד ציית האב, והכריז,  " באתי מהשמים, לא לעשות מרצוני, אבל הרצון של אותו ששלח אותי" ג'ון 06:38. זה מה כל המתפללים נכון לשאוף לכך.
מתיו, מארק גרסת תחיית המתים של לוק
מאז הוא אמר כי תלמידיו שינו את יום השבת, תן לנו לראות אם מתי, מרקוס ולוקס סיפק שום הצעת שינוי זה בדו"ח של תחיית המתים. האם הם ברשומות שלהם עולה כי ביום תחיית המתים של Yahshua שנעקר והיה בעל משמעות גדולה יותר מאשר השבת השבועית?
מאט 28: 1 עכשיו אחרי השבת , כמו ביום הראשון של השבוע התחיל עם שחר, מרים המגדלית והמרים השני באו לראות את הקבר .
הנה מתיו, שהיה תלמידו של Yahshua והיה ידוע מתי הייתה השבת, אומר לנו בצורה ברורה למדי השבת הסתיימה לפני היום הראשון של השבוע הפציע. משמעות הדבר היא כי לפחות מתיו, שבת וראשון היו ימים שונים. הוא לא הגדיר או אפילו רמז כי תחייתו של Yahshua הביאה לשינוי ביום שבת.
מארק נותן את התיאור הבא:
עכשיו כאשר השבת הייתה בעבר , מריה מגדלנה, מרים אמו של ג'יימס, ו סלומה קונה תבלינים, כי הם עלולים לבוא למשוח אותו. מאוד מוקדם בבוקר, ביום הראשון של השבוע, הם הגיעו אל הקבר כאשר השמש זרחה  מארק 16: 1,2.
מארק גם אומר כי שבת חלף לפני היום הראשון של השבוע הגיע - ימים נפרדים מסומנים בבירור כאן. מארק לא היה מודע לכך השבת השתנתה עד היום הראשון של השבוע, למרות שהכתב זה כמה זמן לאחר תחייתו.
לוק 23: 55-56 אומר לנו, הנשים שבאו איתו מהגליל אחריו אחרי, והם נצפו הקבר וכיצד גופו הונח. אחר כך הם חזרו ומכינים תבלינים ושמנים ריחניים. וזה שינוח בשבת על פי המצווה.
אנחנו יכולים לקחת את זה בבטחה אומרים שהאנשים נחו על פי המצווה בתורה (לפי ההוראות של ה'" על חמשת הספרים הראשונים של התנ"ך). שמות 35: 2 למשל קובע: ביום השביעי יהיה יום קדוש אתה, שבת של מנוחה כדי [יהוה]זהו היום שבו נשים אלה היו נחים. לוק ממשיך בחשבונו בפסוק הבא, שבו הוא כתב: עכשיו ביום הראשון של השבוע, מאוד מוקדם בבוקר, הם, ונשים אחרות מסוימות איתם, עלו לקבר הבאת התבלינים שהכינו  לוק 24 : 1. ברור הנשים עלו לקבר ביום שאחרי המנוחה שלהם  בשבת על פי המצווה .
ים במתי ומארק, היום הראשון של השבוע הגיע אחרי השבת, ואין אפילו לא רמז קל שבקלים של שינוי של היום שבו שבת נצפתה. מתי, מרקוס ולוקס, כעוקבים של Yahshua שתרגלו התורה, ידע היטב היטב באיזה יום היה שבת  פי המצווה. מתוך כבוד ואהבה של Yahshua ואת התורה לא היו נחשבים בהפרת מצוות יהוה. מבחינתם, למרות תחייתו של Yahshua ביום הראשון של השבוע, השבת עדיין היה היום השביעי לשנותם. הם היו מתפללים נכונים שהעריצו האב ברוח ואמת ביום שבת כפי הוא פקד.
Yahshua ואת השבת 
מה היה יחסו של Yahshua כלפי חוקי? האם הוא בא כדי לשנות אותם? אין ספק! Yahshua היה המורה הטוב ביותר של התורה. חסידיו הנכונים של Yahshua יהיו בעקבותיו הוא הלך התורה. הוא לא בא כדי לייסד דת חדשה מלבד הקרן שהוקמה בברית הישנה. במקום זאת הוא בא לבנות עליו.
Yahshua אמר מתיו 5: 17-18 ..! "אל תחשוב כי באתי לבטל את התורה או את הנביאים באתי לא לבטל אלא להשלים אכן כן אני אומר לך שעד אשר יעברו השמים והארץ משם, לא כל כך כמו יו"ד או שבץ יעבור מן התורה - לא עד שהכל חייב לקרות קרה"  התנ"ך היהודי השלם. מעל לכל האחרים הוא לא ולא לשנות או לשבור את חוק השבת. הוא רק הרחיב את המשמעות המלאה של מה ניתן בעבר.                                                                                                     
האם הוא שומר שבת ביום השביעי או ביום הראשון של השבוע?
מארק 01:21 אומר לנו שהם נכנסו לכפר נחום, ומייד הוא על ה שבת נכנס לבית ההכנסה ולמד.
מארק 6: 2 וכאשר השבת הגיעה, הוא החל ללמד בבית ההכנסה.
לוק 04:16 אז הוא בא לנצרת, שם התחנכו הוא. וכפי המנהג שלו היה, הוא נכנס לבית הכנסת ביום שבת, וקם לקרוא
הערה כפי המנהג שלו היה, הוא נכנס לבית הכנסת ביום שבת  - לא ביום הראשון של השבוע. בחברה יהודית, שבת אומרת רק דבר אחד, ביום השביעי כי ידוע בכינויו יום שבת, וזה היה היום לוק התכוון כשהוא כתב את הפסוק הזה.
לוק 6: 6 עכשיו זה קרה לעוד שבת, גם, כי הוא נכנס לבית ההכנסה ולמד. ואיש אחד יש שזכותו יד היה יבשה. 
אפילו לא פעם אחת היה זה צוין כי Yahshua נכנס למקדש ללמד "ביום הראשון של השבוע". יש לציין בפרוטוקול כי הוא למד יומי במקדש "הייתי יומי איתך ההוראה המקדשת, ואתה לא לתפוס Me"  מארק 14:49. אבל אין אזכור מיוחד כי הוא היה בבית המקדש ביום מסוים, למעט שבת.
Yahshua למד חסידיו, "מתפלל הטיסה שלך לא יכולה להיות בחורף או בשבת"  מאט 24:20.
Yahshua היה כאן מלמד על התרחשות עתידית בזמן הצרה (ראה פסוק 21), ואשר היה להתרחש זמן רב אחרי הוא היה קם לתחייה. אירוע זה עדיין לא התרחש. אף על פי כן הוא סיפר חסידיו של כל הזמנים להתפלל כי זה לא יקרה ביום שבת. למה זה היה חשוב אם טיסתם הייתה בשבת אם השבת הייתה להתבטל? ברור מהפך גדול הנובע מהצורך נואש לברוח, לא יהיה עקבי עם התבוננות יום מנוחה, מה שיגרום לכך מצוקה לאנשים נאלצו לברוח, בעוד באותו הזמן משתוקק שמירת השבת.
האם השליחים לשנות את השבת? 
אין שום הוכחה כי לאחר תחייתו של Yahshua ואת התרוממות השליחים המשיכו היום הראשון של השבוע כפי השבת. בשום מקום בכתביו שלהם יש להם אמרו כך, אלא יש לנו פסוקים רבים כדי להוכיח שהם עדיין שומרים את השבת אחרי Yahshua עזב אותם.
מעשי השליחים 13: 14-15 אבל כשהם יצאו מן מזון האלים, הם באו אנטיוכיה Pisidia, ונכנס לבית הכנסת על יום השבת והתיישב. ואחרי קריאת התורה והנביאים, שליטי בית ההכנסה שנשלחה אליהם, ואמרה, "גברי אחים, אם יש לכם מילה כלשהי של הטפה למען העם, אומר על." שים לב כי על  יום השבת , פול, הוזמן לשאת דברים בבית ההכנסה לאחר הקריאה מהתורה והנביאים. בדרשתו אמר,  
מעשי השליחים 13:27 מי לשכון בירושלים, ועל שליטיהם, משום שהם לא הכירו אותו, ואפילו לא את קולותיהם של הנביאים אשר נקראים כל השבת , מילאו אותם מוקיע אותו. 
אם כבר מדברים בבית הכנסת היהודי, לא יכול להיות שום ספק כי בהתייחסו "שבת" הוא יכול רק התכוון ביום השביעי של השבוע. 
מעשי השליחים 13:42 אז מתי היהודים יצאו לבית הכנסת, את הגויים התחנן שמילים אלה עשויים להיות הטיף להם בשבת הבאה .
שים לב כי הגויים היו להוטים לשמוע יותר על השבת הבאה. באותה השבת הבאה, הם יצאו בהמוניהם.
מעשי השליחים 13:44 ביום שבת הבא כמעט את כל העיר הגיעה יחד כדי לשמוע את המילה של [יהוה] . שים לב הגויים היו שומעים את המילה, כי היה להיות דרשה בבית הכנסת בשבת . זה לא היה האירוע הראשון והיחיד שאנו לומדים  מעשיים 15:21 כי משה היה לאורך דורות רבים אלה שמטיפים לו בכל עיר, להיות לקרוא בבתי ההכנסה בכל שבת.
מעשי שליחי 16:13 וזה ביום שבת יצאנו מהעיר אל שפת הנהר, שם תפילה נוהגת נעשתה; והתיישבנו ודיבר אל נשים שנפגשו שם.
מעשי השליחים 17: 2 אז פול, כפי המנהג שלו היה, נכנס אליהם, ובמשך שלוש שבתות מנומקת איתם מהמקרא. אלה מכם שחושבים פול נתן לך סיבה טובה לשנות את השבת, שים לב, כמו Yahshua, היה זה ממנהגו להיות בבית הכנסת ביום שבת.
מעשי השליחים 18: 4 נותן לנו את המידע הוסיף כי הוא מנומק בבית הכנסת בכל שבת , ושכנע יהודים ויוונים . 
להגנתו של פול לפני פליקס (מעשי השליחים 24:14) הוא אמר, "אבל זה אני מודה לך, כי על פי הדרך שבה הם קוראים כת, כך אני מעריץ את [אלוהים] אבותי , להאמין כל הדברים אשר נכתבים בחוק והנביאים". 
יש הנצרות המשתמשת כמה מכתביו של פול כבסיס אומר החוק (כולל שבת) הוא בוטל, נקרע את הפסוקים הנ"ל ובמיוחד מעשי השליחים 24:14 מתוך ספרי תנ"ך שלהם? אנא קרא את המאמר שלנו "Be לא שולל! - חלק 2' גרייס ההונאה.
אף Yahshua ולא תלמידיו ושליחיו שהמשיכו לעבוד אחריו שינו את יום השבת. לאף אחד אין סמכות לשנות שבתות ה'", אשר הוא בעצמו אמר אמורה להימשך לנצח. התנ"ך לא עושה ללמד בכל מקום השבת משתנית יום ראשון.
אז מי אחראי פולחן יום ראשון?
היוזם של כל תורות השקר הוא האבא של שקרים, שטן, מי שכן בגן העדן ממשיך לפקפק מה יהוה אמר. יהוה אמר כי השבת שלו היא ברית נצחית - שנמשך לנצח.  כמו השטן שאל וחווה בגן, הוא היה מבקש הנצרות מזמן, "האם [יהוה] באמת אמר ...?"רק שהפעם, עונשו היה מסיים עם "כי השבת היא לנצח?" כפי שחווה קפץ על הסיכויים של להיות כמו הקב"ה, כך גבר זינק לנוכח האפשרות של הוכחת שוויון שלו עם יהוה ידי דחיית דבריו וקבלת במקום השקרים של האויב. בסופו של דבר האחריות לחטוא נח עם אדם וחווה. אי ציות להוראות ה'" לגבי השבת שלו מוטלת מי בחרה ליזום מרד פתוח זה. כל האחרים שהנציחו הרע הזה אשמים באותה מידה.
זה היה גבר, ללא הסמכות של יהוה, אשר לקח על עצמו לנסות להחליף את השבת ביום השביעי מקרא עם היום הראשון של השבוע. למרות התירוץ ניתן לעתים קרובות כי יום ראשון הפך היום פולחן להנציח את יום תחייתו של Yahshua, הראיות דווקא מצביעות על כך הובא על ידי גורמים מרושעים שאינם קשורים בתנ"ך.
אסור לנו לאבד את העובדה נפילת המקדש בשנת 70 לספירה היה שיאו של מלחמות בין ירושלים ורומא, שהחל מאז ימי פומפי ב 63 לפני הספירה. כל תבוסה של היהודים על ידי הרומאים הביאו מאמצים יותר על ידי רומא לדכא את העם היהודי וכל דבר יהודי.
קונסטנטין 1, קיסר רומא מ 306 כדי 337 לספירה, היה תפקיד משמעותי זה. תפקידיו קיסר לא יכולים להיות מנותקים מן ההשפעה שלו על הכנסייה הרומית. בשנת 313 לספירה, הוא לחוקק חוק שאוסר המותג שלו של מה שנקרא "הנצרות" צריך להיות דת המדינה של רומא. הוא נתן מתנות הרשאות נדיבות לכנסייה ברומא. בשנת 321 לספירה, הוא נחקק חוק יום ראשון הראשון, בו נאמר,"ביום הנערץ של Sun מאפשר השופטים ואנשים המתגוררים בערים לנוח, ולתת את כל הסדנות תיסגרנה הארץ, לעומת זאת, אנשים עסקו בחקלאות עלולים בחופשיות כדין להמשיך לעיסוקים שלהם;. כי זה קורה לעתים קרובות כי יום אחר לא כל כך מתאים זורע חיטה או עבור נטיעת הגפן; פן הזנחת הרגע הנכון עבור פעולות כגון מענק של עדן צריך ללכת לאיבוד". האנציקלופדיה בריטניקה מאשרת " זה היה קונסטנטינוס הגדול מי הראשון חוקק את החוק על שמירת התקין של יום ראשון;. ומי פי אוסביוס, מינה שזה צריך להיות חגג בקביעות ברחבי האימפריה הרומית לפניו, ואפילו בזמנו, הם שומרי שבת היהודית כמו גם יום ראשון." חוק זה לא היה שום קשר עם המצווה של יהוה או תחיית Yahshua, אבל כפי שהחוק עצמו אמר, היה הערצה של השמש. לפני כל זה, פולחן השמש שהיתה מושרשת כבר ברומא, שם אל השמש הרשמית היתה סול Invictus. ישנם שרידים רבים בוותיקן אפילו היום כי להפגין זה.
בעוד קונסטנטין עזרו לטפח את הצמיחה של דת מעוותת שיש שורשיה פגאניות ולא בתנ"ך, הוא ניסה בעת ובעונה אחת כדי להשמיד את הדת היהודית. במכתבו מהמשתתפים בבית ניקיאה בשנת 325 לספירה, הוא עשה את ההערה הזאת של למה פסחא צריך להחליף את הפסח: "אנחנו רוצים, אחיהם יקר להפריד את עצם מהחברה שנואה של היהודי". אתה יכול למצוא את כל הטקסט של המכתב בעצמך על כל אחד כמה אתרי אינטרנט, כולל http://www.kad-esh.org/document-from-the-council-of-nicea/
קובע האנציקלופדיה היהודית, "בשנת 329, לעומת זאת, נאסר על היהודים לקיים את טקס ברית המילה על עבדים או עבדים משלו נוצרי; עונש מוות הוסמך למי אימצו את האמונה היהודית, כמו גם עבור יהודים בקי חוק שעזרו להם. מצד שני, יהודים שהמירו את דתם לנצרות היו מוגנים נגד הפנאטיות של בני דתי לשעבר שלהם. בד בבד עם צו זה הוצא ואוסרים נישואים בין יהודים ונוצרים, וכן הטלת עונש מוות על כל יהודי צריך לפשוע זה החוק. חלק החיקוקים הללו הושמעו ב 335. ראוי לציין את השפה העוינת של מספר חוקים אלה, שבהם היהדות מדוברת של כ מחפיר או ככת חייתית."
הסכסוך ההיסטורי בין הנצרות הקתולית והיהודים מתועד היטב ניתן למצוא במקומות רבים על ובאמצעות ה- World Wide Web  באמצעות מילות מפתח קו תחתון או דומה.
זה היה במסגרת גישה אנטי-יהודית זו על ידי הכנסייה הקתולית, כי "היהודיה" שבת הוחלפה בהדרגה בתחילת הנצרות, על ידי יום ראשון - יום השמש, אשר נעשתה אטרקטיבי נוצר על ידי עמותת הרמאים עם תחייתו של Yahshua, (ישו). במאה הרביעית באמצע, המועצה הקתולית של Laodicea ולבסוף אסרה נוצרים מעבודה ביום שבת, ו לדור גלובלי יש בעיקר בבורותם, יגיע למסקנה היום הראויים לתפילה ומנוחה הוא יום ראשון.
אין זה סוד כי האימפריה הרומית ואת הכנסייה הקתולית, אשר התנגדה הסטורית ליהודים, מטרת השינוי היה יום ראשון פולחן ולא תלמידיו מוקדם. מבלי לחקור את האמת על עצמם, רוב פרוטסטנטים בכמה מקרים אחרים, נענה רק עם פסק הדין של הכנסייה הקתולית, אך כדי להציל את כבודו גם להוסיף כי הם עושים זאת לזכר תחייתו של Yahshua, או כי השליחים שינו את שַׁבָּת.
הציטוטים הבאים ממקורות שונים, כולל קתולים בבירור להפקיד את האחריות על דלתות הכנסייה הקתולית:
"מהכנסייה הקתולית באותה זה שהסכמת יום ראשון שלך, וכי יום ראשון, כמו של יום ה ', היא מדור לדור כמסורת; והעולם הפרוטסטנטית כולו קיבל אותו כפי המסורת, בשבילך יש לא שמץ של כתבי הקודש כדי להקים זה. לכן מה שקיבלת כמו שלטון האמונה שלך, לא מספיק כפי שהוא כמובן, כמו גם יום ראשון שלך, שקיבלת על הסמכות של הכנסייה הקתולית"  ( DB ריי, המחלוקת האפיפיור , p. 179 , 1892).
"אני שוב ושוב הצעתי 1000 $ לכל מי שיכול להוכיח לי מהתנ"ך לבד כי אני מחויב לשמור על קדושת יום ראשון. אין חוק כזה בתנ"ך. זהו חוק של ... הכנסייה הקתולית לבד. התנ"ך אומר, "זכור את יום השבת לקדשו." הכנסייה הקתולית אומרת: "מס על ידי הכח האלוהי שלי אני מבטל את יום השבת מצווה עליך לשמור קדוש היום הראשון של השבוע." והנה י העולם התרבותי כולו כורע צייתנות ירא שמים את הפקודה של הכנסייה הקתולית הקדושה" (Bishop ט אנרייט, CSSR, בהרצאה באוניברסיטת הארטפורד, קנזס, 18 פבואר, 1884).
"זה תמיד קצת מצחיק, לראות את הכנסיות הפרוטסטנטיות, ב דוכן וחקיקה, לדרוש את קיום יום ראשון, מתוכם אין שום דבר בתנ"ך שלהם" (פיטר ר קרמר, אגודת רחבת הכנסייה הקתולית , 1975).
"אם היינו להתייעץ התנ"ך בלבד, בלי מסורת, שנתייצב, למשל, עדיין לשמור קודש שבת עם היהודים, במקום יום ראשון ..." (עקרונות הדת של Deharbe, תורגם על ידי הכומר ג'ון Fander, בהוצאת שוורץ, Kirwin & Fauss, 53 פארק פלייס, ניו יורק, מהדורה אמריקאית השישית, זכויות יוצרים 1912, 1919, 1924, עמוד 81)
"הוא [הפרוטסטנטים] רואה שזו חובתם לשמור על קדושת יום ראשון. מדוע? משום שהכנסייה הקתולית אומרת להם לעשות זאת. אין להם סיבה אחרת. ... קיום יום ראשון ובכך מגיע להיות חוק הכנסייתי לגמרי ברור מן החוק האלוהי של שמירת שבת. המחבר של חוק יום ראשון ... הוא הכנסייה הקתולית." (וולטר תוף, כומר קתולי, סקירה הכנסייתית, פברואר, 1914)
"יום ראשון הוא מוסד קתולי תביעת שמירתה ניתן להגן רק על עקרונות קתולים .... מהתחלה ועד הסוף של כתבי קודש אין מעבר יחיד מצדיק את העברת הפולחן ציבורי שבועי מהיום האחרון של השבוע הראשון."   (לחץ קתולי, סידני, אוסטרליה, אוגוסט 1900)
"בשום מקום בתנ"ך אנו מוצאים כי ישו או שליחי הורה שבת להשתנות מיום שבת עד יום ראשון. יש לנו את מצוות האל למשה לשמור קודש את יום השבת, כי הוא היום השביעי בשבוע, יום שבת. היום רוב הנוצרים לשמור יום ראשון כי זה כבר עולה לנו על ידי [הקתולית] הכנסייה מחוץ התנ"ך." (הקתולי מווירג'יניה, 3 באוקטובר, 1947)
"איזו כנסייה אין בעולם התרבותי כולו לציית? פרוטסטנטי פונה אלינו בכל שם נורא הם יכולים לחשוב על-אנטי משיח, החיה בצבע ארגמן, בבל, וכו ', ובאותו הזמן מצהיר כבוד גדול עבור התנ"ך, ובכל זאת על ידי המעשה החגיגי שלהם לשמור יום ראשון, הם מכירים את הכח של הכנסייה הקתולית." (אמריקאי תעשייתי, הרלן איווה; הרצאה בהוצאת ט אנרייט, 19 בדצמבר, 1889)
רוב העולם הנוצרי נטש את מצוות יהוה ומקובל ללא עוררין, המסורות מדור לדור על ידי הכנסייה הקתולית. הרפורמציה לא להיפטר מכל תורות שקר של הנצרות הקתולית; ורבי המסורות של הכנסייה שממשיכים להתקיים בין פרוטסטנטים עד עצם היום הזה. Yahshua הסביר גישה כזו כאשר הוא אמר, מארק 7: 8-9 "נחת בצד את המצוות [יהוה], אתה מחזיק את המסורת של גברים - שטיפת כדים וכוסות, ודברים כאלה רבים אחרים שאתה עושה הוא. אמר להם, כל כך טוב שאתה דוחה את המצוות [יהוה], כי אתה יכול לשמור את המסורת שלכם" .
הטרגדיה היא הנצרות העניקה אמינה יותר את החוקים ואת תורתו של ארגון דתי מאשר חוקי תורתו של התנ"ך. הם לא טרחו לברר איפה ואיך יום ראשון-הפולחן נכתב, והם לא האמינו מה התנ"ך מלמד על יום ה'" פולחן ולנוח. במקום זאת הם העדיפו בעיוורון בתמימות את אמונם הדוקטרינות הפופולריות של אדם, מבלי לגבי העובדה תורתו החדשה unscriptural אלה מקורו מתוך שנאה ליהודים וכל הדבר הקשור בם. אל תיתנו לאף אחד לשכוח כי המשיח אמר לנו להיזהר בכביש רחב נוח לבריות שמוביל רק להרס (מאט 07:13).
אלה שניסו להחליף שבת ה'" עם יום reveres השמש, וחושבים שהם נעים יהוה, רם. אתה יכול לומר שאתה לא לסגוד השמש על ידי שמירה על יום ראשון. אבל יום ראשון פולחן היו מקורותיה לכבוד "יום הנערץ של השמש" . אין "מתפלל נכון" מי שרוצה לעבוד את יהוה " ברוח ואמת"  הייתי רוצה להיות כל חלק בעבודת זרה זו, ולאחר מכן אומר שזה לכבוד תחייתו של Yahshua!
רשומות הנביא יחזקאל 8: 16-17: אז הוא הביא אותי אל החצר הפנימית של [ה'"] הבית; ושם, ליד הדלת של הבית של [יהוה], בין המרפסת ובין המזבח, היו בערך עשרים וחמישה גברים עם גבם לעבר המקדש [יהוה] ופניהם לכיוון המזרח, והם לסגוד השמש לכיוון מזרח. ויאמר אלי, "ראית את זה, הו בן אדם? האם זה דבר טריוויאלי בית יהודה להתחייב התועבות אשר עשו פה?"  חזיר נשאר חזיר, אולם גם הוא עשוי להיות לבושים. תועבה (בפולחן השמש במקרה זה כפי שהיה נהוג בתקופת התנ"ך והיה משתולל בהיסטוריה הרומית הקדומה) ממשיך להיות מתועב גם כאשר מעורב במרמה עם זיכרונות של יראת כבוד המושיע עלה.
האם הברית החדשה להציע יום ראשון בשבת?
ישנם שמונה פעמים בברית החדשה כאשר הביטוי "ביום הראשון של השבוע" שמש. אף אחד מכל אלה עולה כי השבת השתנה עד יום ראשון. לקבלת אישור זה, אנא בדוק את הדברים הבאים עבור עצמך: מאט 28: 1, מארק 16: 2, מארק 16: 9, לוק 24: 1, ג'ון 20: 1, ג'ון 20:19, מעשי השליחים 20: 7, ו 1 Cor 16: 2.
מתוכם, רק בשלושת האזכורים הבאים שאינו מובן כבר הרכבה של התלמידים ביום הראשון של השבוע:
ג'ון 20:19 ואז, באותו היום בערב, להיות היום הראשון של השבוע, כאשר הדלתות היו סגורות שבו התלמידים נאספו, מחשש של היהודים, [Yahshua] בא ועמד בעיצומה, ואמר אותם, "שלום עליך."
פסוק זה אינו בדרך הקלה לתת רמז לשינוי של השבת. הם הורכבו כמו שיכלו להיות בכל יום אחר בשבוע. ביום המסוים ההוא עם זאת, הם בוודאי היו הרבה לדון, עם כל מה שהם גילו ביום תחיית נשכחת זו. אבל אין שום דבר כאן עולה כי הם התאספו ביום הזה כי זה היה בשבת, או משום התחייה השתנתה יום הפולחן שלהם.
מעשי שליחים 20: 7 עכשיו ביום הראשון של השבוע, כאשר התלמידים הגיעו יחד כדי לשבור לחם, פול, מוכן ליציאה למחרת, דברו אליהם והמשיכו ההודעה שלו עד חצות.
ביום הזה, תלמידיו הגיעו יחד כדי לשבור לחם, כפי שהיו נוהגים לעשות מדי יום. מעשי השליחים 2:46 אומר לנו, ממשיך יומי עם הסכם אחד במקדש, ולאחר שבירת לחם מבית לבית, הם אכלו את האוכל שלהם עם שמחה ופשטות של הלב . אם מעשה 20: 7 הם בסיס לחשיבה היום תלמידיו של פולחן (שבת) שונה יום ראשון, אז באופן כזה, על פי מעשי 2:46, שבת הייתה יכולה להיות בכל יום אחר בשבוע, שבו הם התאספו יחד שברו לחם. אבל זה בהחלט לא המקרה. לדברי המקור המוסמך ביותר ביקום, היחיד השביעי היום הוא שבת, ורק הוא - לא תלמידיו, הכנסייה, או כל ראש דתי יש את הכח לעשות כל יום קדוש.
יש לנו ציטט פסוקים רבים מראים כי שבת הוא היום השביעי וכי Yahshua ותלמידיו ציין אותו. מעשי השליחים 20: 7 אולם לא נותן שום הוכחה מברזל יצוק דומה כי תלמידיו התחיל לסגוד ביום הראשון של השבוע, במקום ביום השביעי שבת. מי משוועים הוכחה לשינוי יהיה לתפוס בכל דבר כדי להצדיק SUN-יום פולחן השטן בהשראה שלהם.
 פסוק נוסף המצוטט לעתים קרובות כדי להראות את שבת השתנה הוא 1 Cor 16: 2: "ביום הראשון של השבוע ולתת לכל אחד מכם להניח משהו בצד, אוגר כפי שהוא עשוי לשגשג, שלא יהיה אוספים כאשר אני בא" . פסוק זה אינו אומר כי ביום הראשון של השבוע היה בשבת. זה פשוט אמר כי על שמשהו היום יש להפריש עבור איסוף מאוחר. כלומר כל - דבר פחות או יותר.
עם זאת בפרשנות מקרא רבה על הפסוק הזה עולה כי ביום הראשון של השבוע היה עכשיו השבת. פרשנות המקרא של אדם קלארק עבור מדינות לדוגמא, "נראית מהשלם כי ביום הראשון של השבוע, ... היה היום שבו המפגשים הדתיים העיקריים שלהם התקיימו קורינתוס ואת הכנסיות של Galatia; וכתוצאה מכך, בכל במקומות אחרים שבהם הנצרות ששררה. זהו טיעון חזק בשמירת השבת נוצרי."
שימו לב כי זה "ויכוח נוקב" הוא הציג את הביטוי "נראה" . אין ראיות מקרא ניתנות או יכולות להינתן של מתי או איך השינוי הזה התרחש.
לא פלא כי עם טענות חסרות בסיס ו unscriptural כזה על ידי אלה מכובדים כמדריכים, ישן התפשטות עולמית של תורתו התנ"ך שווא. כאשר אתה מצרף יותר חשיבות למה כמה אדם מוערך מספר לך את התנ"ך אומר, ולא לומדים את התנ"ך בעצמך כדי לגלות מה זה בעצם אומר, אתה תמיד יהיה בסופו של דבר מקבל את השקפותיו של אדם במקום יהוה של. האמונה שלך חייב להיות מבוסס על עובדות ה'" ולא על הנחות של האדם. 1 Cor 16: 2 מספק שום בסיס להגיע למסקנה כי השבת השתנתה. אם לנסח זאת בצורה עדינה ככל האפשר, ניכוי כזה רחוק מן האמת.
מה דעתך על ה'" (של הלורד) יום?
(הערה: בסעיף זה נשתמש בביטוי "יום האדון" ולא הנכון "יום יהוה", כפי שאנו דנים ציטוט בפרט בדיוק כפי שתועד.)
כתוב קרובות כראיה של שבת יום ראשון הוא Rev 01:10 הייתי הרוח על יום ה ', ואני שמעתי מאחוריי קול רם, כמו של חצוצרה.
אנו חוזרים שוב לבעיה החוזרת של אנשים בהנחת אמת התנ"ך במקום לקבל מה התנ"ך בעצם אומר. במקרה זה, מי מתקשה למצוא תמיכת מקרא לתפילת היום השגויה שלהם, לקחת את זה כמובן מאליו ללא כל הוכחה כי "יום ה" משמעו יום ראשון.
עובדה היא יסודית משותפת של השפה האנגליה כי הביטוי "זה יום ראשון" יכול להיות מחדש כפי שנכתב "יום ה '", שכן "הלורד של" היא שם העצם רכושני. זה אותו הדבר כאילו אנו מחליפים "בשם האב" עם "בשם האב". לכן, כאשר השליח יוחנן כתב הייתי הרוח על יום ה ' , זה כמו לומר  שהייתי הרוח ביום ה'. בהתאם לגרסת התנ"ך אתה משתמש, ישנם בין 30 ו 32 פעמים בתנ"ך שבו "יום ה '"משמש וכל זמן זה לא תוך התייחסות יום של השבוע. לאחר בישעיהו 58, אותו התכוון חג יהוה הכיפורים. בכל שאר המקרים זה היה הנוגעים זמן בסוף כאשר שיפוט טיהור ה'" היה נשפך החוצה על פני האדמה. זה היה נכון להניח כי "יום ה '" , הקשורים השבת השבועית או יום ראשון בכל אחד מהמקרים האלה, במיוחד לאור העובדה שהוא לא יתאים בהקשר נתון.
כבר בהתחלה, בספר ההתגלות עצמה מסבירה שזה חשבון של "דברים שחייבים בקרוב יתקיים"  Rev 1: 1. אז "יום ה" או "יום ה '" היה נראה ממליץ, כי היינו מובלים לתוך או נתון תצוגה מקדימה של אירועים עתידיים, עבור אכן זה מה ההתגלות היא כל העניין. אין מילה יוונית משמשת "של יום ה '" עלולים לרמז ביום מסוים בשבוע. אבל יום ראשון שמירת אחוות-הסטודנטים ההצעה הנואשת וחרדה שלהם כדי לחזק את טענותיהם השקריות של שינוי בשבת, בשמחה נצמדת הקש הזה, כאילו יש להם ראיות כי זה מה ג'ון אמר או התכוון. באותה מידה לא נכון הם אלה שומרי שבה הטוענים הביטוי מתייחס ליום השבת.
אין צדקה להאמין ג'ון התכוון יום ראשון או שבת, כאשר ההגדרה של הספר כולו התגלות, מרמזת שהיא מכונית זמן בסוף התקופה, בה הכח האדיר יהוה יהיה שחרר על פני האדמה. זו אותה המשמעות של "יום ה '" של נבואות ישעיהו, ירמיהו, יחזקאל, יואל, עמוס, עובדיה, צפניה, זכריה, וכן בכתבי פיטר ופול. למשל יואל 01:15 קובע, אבוי לאותו היום! במשך היום יהוה הוא בהישג יד; זה יבוא כמו הרס מהקב"ה. נסה החלפת יום ראשון עבור "יום ה '"בפסוק זה מן ג'ואל בכל המקרים האחרים בתנ"ך כאשר משמש הביטוי. ואז לשאול את עצמך למה הביטוי הזה Rev 01:10 צריכה להיות משמעות שונה מזו של נביאים ושליחים, ולמרות שכולם היו המתאר אותו אירוע סוף-זמן?
פסוק זה מהקשרם שלה אינו מוכיח כי השבת שונה, וגם בהקשר שלה זה מייצג משמעות שונה לחלוטין.
הבחירה היא שלכם - התנ"ך או שקרים
בדקנו את כל הכתב הרלוונטי בברית החדשה ולא הצלחנו למצוא שום התייחסות כולה בברית החדשה ליהודים או ההגויים לסגוד בבית ההכנסה ביום הראשון של השבוע כפי השבת החדשה שלהם. מצד השני, ישנן עדויות רבות מהן לסגוד בבית ההכנסה ביום שבת הנהוג שלהם. הסיבה היא פשוטה: השליחים היו בעיקר בני ישראל (נפוצים יותר כיהודים) שהיו חסידיו של משיח יהודי. הם האמינו וחיו על פי התורה (חמשת הספרים הראשונים של משה) ואת שאר הספרים של התנ"ך (הברית הישנה). אולם המסרים שלהם הם עבור העולם כולו - יהודים וגויים כאחד. בשונה "עוקבים" שווא של היום של המשיח הן היו נראות בוז לכל מחשבה של "שבת" למעט ביום השביעי כמו מצווים בתורה.
הנצרות בזה או מתעלמת השורשים היהודים של התנ"ך שממנו הם אמורים לבוא. אנא קראו את המאמר שלנו "בחיפוש אחר האמת . הם דחו חלקים של התנ"ך, אשר לטענתם הם כבר לא רלוונטי להיום או לגויים. בעשותם זאת, הסניפים שאמורות היה מורכבים לתוך העץ עצמם מופרדים מן הגזע והשורשים לגבש דת חדשה לא מהותית. Yahshua ואת מצוותיו אינם ניתנים להפרדה. אתה לא יכול להיות אחד בלי השני. Yahshua אמר ג'ון 15: 6 , "אם מישהו לא לציית בי, הוא לגרש כענף והוא קמל; והם לאסוף אותם ולזרוק אותם לתוך האש, והם נשרפו"הנצרות תישאר ככה ענף נבול, לכיוון הרס, אלא אם הם מתחברים המשיח שלהם והחוקים הרבה-הבז שלו.
Yahshua אמר מאט 7: 22-23 "לא כל מי אומר לי, [ 'מאסטר, מאסטר'], ייכנס מלכות שמים, אך הוא שעושה את רצון האב שבשמים רב יאמר לי. באותו יום, [ "מאסטר, מאסטר], יש לנו לא ניבא בשמך, לגרש שדים בשמך, ועשה נפלאות רבות שמך?" "ואז אני יהיה להכריז עליהם, 'לא ידעתי שאתה; לסטות אותי, אתה מי להתאמן הפקרות !'"
אין מצווה אחת ליהודים ואחרת גויים. כולנו נעמוד בפני אותו שופט, אשר יישם את אותה הקבוצה של סטנדרטים לכל. פול כאמור 1 Cor 00:13, "במשך ידי רוח אחד כולנו הוטבל לתוך גוף אחד, בין אם אנו להיות יהודים או גויים, בין אם אנו להיות קשר או לחופש: כבר כולם עשויים לשתות לתוך רוח אחד"  KJV. אפסי 4: 5 פול גם אמר שכולנו אחד, "אחד [אלוהים], אמונה אחת הטבילה אחת" . מה "אמונה" יכול פול התכוון, אם זה לא היה מה ג'וד ממכן האמונה שהייתה אחת ולתמיד נמסרו הקדושים [האבות ישנים]? ג'וד 3.
מספרי 15:16 אומר לנו, "חוק אחד מנהג אחד יהיה לך ולגר אשר שוכן איתך." 
מי לשמור את מצוות יהוה וגם מאמינים Yahshua המשיח שנוא על ידי השטן ולעג המוקיונים שלו. Rev 00:17 אומר כי  T הוא דרקון רתח עם האישה, והוא הלך לעשות מלחמה עם שאר צאצאיה, אשר לשמור את המצוות של [יהוה] ויש להם את עדותו של [Yahshua המשיח]. 
אל תטעו אותו; יהוה אמר השבת היא הסימן המפריד למי שלו מאחרים. שני המחנות צפויים להיות מופרדים בצורה ככל שאנו מתקרבים לזמן שבו השטן יהיה זועם על שומרי שבת שמוכנים לשמור את מצוות יהוה. אבל הגמול של יהוה יהיה אל נכון ונאמנים הוא לוקח פתק.  ספר הזיכרון נכתב לפניו למי פחד [יהוה] ... " הם יהיו שלי," אומר [יהוה] של המארחים,  " ביום שבו אני עושה אותם התכשיטים שלי. ולא אחסוך אותם כאיש חוסך בנו המשמש לו"  Mal 3: 16-17. כן, השטן יהיה לרדוף מי לשמור את המצוות. אבל שום דבר שהוא יכול לעשות יהיה שווה ושוב לשפוך זעמו של יהוה, שממנו העם הנבחר של יהוה יהיה לברוח ואח"כ לקבל ירושה נצחית שלהם.
התורה (הוראות יהוה), אשר כוללים את עשרת הדיברות בספר שמות 20 עם השבת, הם עבור כל האנשים בכל מקום שבוחרים לבוא לאוהל המשפחה של יהוה.  עם זאת לא כולם יהיו מוכנים לאמץ ולתרגל אותם, משום שהמוח הבשרים היא איבה נגד [יהוה]; בשביל זה אינו כפוף לחוק  [יהוה], ובעצם לא יכול להיות  רום 8: 7.
יוחנן השליח כתב, " מי שאומר, 'אני מכיר אותו,' ואינו שומר את מצוותיו, הוא שקרן, ואת האמת היא לא בו"  1 ג'ון 2: 4. מי הם באמת אנשים ה'" תדע כי ביום השביעי שבת היא פקודה תמידי על ידי יהוה, אשר לא השתנה וגם לא תהיה, שכן לאיש אין סמכות לשנות את זה. הכנסייה הקתולית מונעת על ידי העמדה אנטי-היהודיה ההסטורית אחראית הגלובליזציה של פולחן יום ראשון, תוך התעלמות מוחלטת של מצוות יהוה, אבל זה לא עושה יום ראשון בשבת. הכנסייה הזאת אין את הכוח שהם חושבים שיש להם. האמיתות ה'" תישארנה תמיד, למרות שכמה עשוי לנסות לגזול את סמכויותיו. השטן ניסה את זה, אבל היה מודח, והוא ממתין העונש הסופי שלו. כל מי שמעז להתנגד יהוה ואת עמו הנבחר יקבל מגורל דומה כמו השטן. 
יום הדין מתקרב. מי רומה על ידי דוקטרינות שקריות של היריב, צריך לשים לב להודעה של פול אראופגוס באתונה, בימים אלה של בורות [יהוה] התעלמו, אבל עכשיו פקודה כל הגברים בכל מקום כדי לחזור בתשובה  מעשית 17:30 .
Yahshua אמר ליהודים מי האמינו לו, "אם תנהג במילה שלי, אתה התלמידים שלי אכן, וידעת את האמת, והאמת תשחרר אותך"  ג'ון 8: 31-32.
אם אתה בכל מאודנו להיות תלמידו של Yahshua ולהפוך מתפלל אמיתי של יהוה, אז אתה חייב להתחיל להאמין ולתרגל מה התנ"ך באמת אומר. כשעשה זאת, אתה תאלץ לפטר כ רלוונטי לחלוטין, שום סמכות דתית מתגאה בתביעה שקרית ומגוחכת כי יש לו זכות אלוהית להפר ולהחליף את החוקים של יהוה. בימים כאשר עותק של התנ"ך לא היה נגיש, אולי אפשר להבין מדוע לא לדעת באיזה יום הוא השבת המקראית; אבל עכשיו כי כתבי זמינים בקלות, אף אחד לא בני הגנה התעלמות הגחמני הזה את האמת ואי-ציות בוטה ליהוה. אתה "צריך לציית [יהוה] ולא גברים"  מעשי השליחים 05:29.
עם הנגישות הקלה של מידע באינטרנט, רוב האנשים הרוצים לדעת את האמת בדבר מוצאם של פולחן יום ראשון יכול למצוא עובדות בשפע עבור עצמם. מה שכתוב במאמר זה לא סוד שהתגלה לאחרונה. זה נמצא ברשות הציבור עבור כל מי שאכפת לו לחפש. 
סיכום
לאחר שקרא את המאמר הזה אתה לא יכול לטעון יותר להיות בורה של האמת. רק YOU אחראי על מה שאתה מאמין. התנ"ך מגדיר חטא כמו עבירה על החוק  1 ג'ון 3: 4 KJV. עכשיו שאתה יודע הוראות ה'" לגבי השבת, וכן למדו את המקור האמיתי של פולחן יום ראשון, אין לך תירוץ להמשך לבזות אותו ואת השבת שלו. הגענו זמן שתפסיק בעקבות המון הפולחן האלילי יום ראשון. היום יגיע  כאשר כל אחד מאיתנו יתן חשבון של עצמו [יהוה] רום 14:12. החל מהיום תקבל לא תוכל להאשים אחרים, אולם לא נכון או השפעה ייתכן שהיה. הבחירה היא שלך ושלך בלבד. אילו זה יהיה - חוק השבת ה'" או יום ראשון של קונסטנטין חוק?

The Battle of Armageddon

      The Battle of Armageddon This frightening apocalyptic word “Armageddon” refers to earth’s final battle which is gener...