Monday, June 10, 2019

မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ ေယာက်္ားကိုအစိုးတရျပဳေစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး




ခရစ္ယာန္ဘာသာတရားမွာ အမ်ိဴးသမီး သိကၡရ ဆရာမ လုပ္သင့္ မလုပ္သင့္ မလုပ္သင့္ စဥ္းစားစင္ၾကင္တတ္ေစရန္ အတြက္
၁။မိန္းမတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ အသင္းေတာ္မွာ အုပ္စိုးခြင့္ရွိနိုင္မည္
သနည္း။
အေျဖ။မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ ေယာက်္ားကိုအစိုးတရျပဳေစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။ သူသည္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနအပ္၏။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၁၂
မွတ္ခ်က္။အမ်ိဴးသမီး အသင္းအုပ္ဆရာမ သိကၡတင္ဆရာမ ဆိုေသာ
အနက္အဓိပၸါယ္မွာ၊ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိဴးတို႔ကို ထိန္းသိန္းေစာင့္ေရွာက္
ျခင္းသာျဖစ္သည္။ အထက္ပါ သမၼာက်မ္းစာ၌ ေဖၚျပခ်က္မွာ၊( မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊)ခရစ္ယာန္ဘာသာေရး တရား
ေဟာ ဆရာမ လုပ္ေနေသာ္လည္း၊သမၼာက်မ္းစာကိုအလွ်င့္ နား
လည္ေသာ ခရစ္ယာန္ဘာသာဝင္ျဖစ္ၾကသည္။တရားေဟာ ဆရာမ
လုပ္တယ္ဆိုလွ်င့္ ဘယ္ေတြအစိုးရျပဳေစသနည္း။ဘုရားသခင္၏။အ
သင္းေတာ္။ဒါျဖင့္ရင္၊မိန္းမတို႔သည္ ေယာက္်ားမ်ားကိုအစိုးရေသာ အခြင့္ ရွိလား။အေျဖ။ ေယာက်္ားကိုအစိုးတရျပဳေစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။သမၼာက်မ္းစာမွာ ေယာက္်ားကို အစိုးတရျပဳေစျခင္း
အခြင့္ကိုငါမေပးဘူးလို႔ေျပာထားပါတယ္၊တရားေဟာဆရာမဆိုတာက
ဘုရားသခင္၏၊အသင္းေတာ္သင္းကို စိုးရေသာ မဟုတ္လား၊ေယာက္်ား မ်ားေတာင္ အစိုးရေသာအခြင့္မရွိလွ်င္ သိကၡရ
ဆရာမျဖစ္နိုင္မလား။မိန္းမသည္ အဘယ္သို႔ေနအပ္ေသာသူျဖစ္သနည္း။အေျဖ။ သူသည္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနအပ္၏။သူသည္တိတ္ဆိတ္စြာေနအပ္ေသာသူျဖစ္
တယ္ဆိုတာသမၼာက်မ္း၌ ေဖၚျပထားပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ ေခတ္ကာလ
မွာ တကမၻာလံုး လိုက္ၾကည့္လိုက္ပါ ခရစ္ယာန္ တရားေဟာဆရာမ
ေတြမ်ားေတြ႕ျမင္ရပါလိမ့္မယ္။
၂။တရားေဟာ ဆရာမမ်ား ေရႊတန္ဆာမ်ားစင္လို႔ ရမလား
အေျဖ။ထုိနည္းတူ၊ မိန္းမတို႔သည္ က်စ္ေသာဆံပင္၊ ေရႊတန္ဆာ၊ ေက်ာက္ပုလဲ အဘုိးထုိက္တန္ေသာအဝတ္ႏွင့္ ကိုယ္ကိုမဆင္ဘဲ၊ ရွက္ေၾကာက္ျခင္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္းအားျဖင့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အဝတ္ႏွင့္၎၊တိေမာေသၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၉
မွတ္ခ်က္။ဒီပံုးမွာေတြ႕ျမင္ေနရာတာ သူမသည္သိကၡရ တရားေဟာ
ဆရာမတေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။သို႔ေသည္လည္း။သမၼာက်မ္းစာနွင့္
ညီေလွ်ာ္သည္မညီေလွ်ာ္သည္ ၾကည့္ျပီးဆံုးျဖတ္နိုင္ပါတယ္။ တရား
ေဟာဆရာမ တေယာက္လုပ္တယ္ ဆိုကတည္း ဘာလို႔ လုပ္တာလဲ
သမၼာက်မ္းစာနားလည္း လို႔ တရားေဟာဆရာမ လုပ္တာ မဟုတ္လား
ဒါျဖင့္ရင္ သူမ၏ အသက္တာ သမၼာက်မ္းစာနွင့္ ညီေလွ်ာက္စြာအသ
က္ရွင္တာရွိလား။
၃။အဘယ္သူ စာတန္မာရ္နတ္၏ လွည့္ျဖားျခင္း အစျပဳခံခဲ့လဲ
အေျဖ။ အေၾကာင္းမူကား၊ အာဒံကိုေရွ႔ဦးစြာ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၍၊ ေနာက္မွ ဧဝကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။
၁၄ ထုိမွတပါး၊ အာဒံသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုမခံ၊ မိန္းမသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုခံ၍ လြန္က်ဴး၏။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၁၃း၁၄
၄။ထာဝရ ဘုရားသခင္ လူေယာက္်ား လူမိန္းမတို႔ အဘယ္သို႔မွာထား
ေတာ္မူသနည္း။
အေျဖ။ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ ကလည္း ေကာင္းမေကာင္းကို သိကြၽမ္းရာအပင္မွတပါး၊ ထိုဥယ်ာဥ္၌ ရွိသမွ်ေသာ အပင္တို႔၏အသီးကို သင္သည္ စားရေသာအခြင့္ရွိ၏။
ထိုအပင္၏အသီးကိုကား မစားရ။ စားေသာေန႔တြင္ ဧကန္အမွန္ေသရမည္ဟု လူကိုပညတ္ထားေတာ္မူ၏။ကမာၻဦးက်မ္း
၂း၁၆း၁၇
၅။မိန္းမသည္ ထိုအပင္၏ အသီးကိုဘယ္လိုရည္ရြယ္နွင့္ စားလဲ။
အေျဖ။ထိုအပင္သည္ စားဘြယ္ေကာင္း၏၊ အဆင္းလည္း လွျခင္း၊ ပညာတိုးပြားေစလိုေသာငွါ၊ ႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာ အပင္ျဖစ္ျခင္းကို မိန္းမသည္ ျမင္လွ်င္၊ အသီးကိုယူ၍စား၏။ မိမိခင္ပြန္းအားလည္း ေပး၍ သူသည္လည္းစား၏။ကမၻာဦးက်မ္း ၃း၆
၆။ပညာရွိေသာ မိန္းမသည္ အဘယ္သို႔တည္ေဆာက္သနည္း။
အေျဖ။ ပညာရွိေသာ မိန္းမသည္ မိမိအိမ္ကို တည္ေဆာက္တက္၏။ မိုက္ေသာ မိန္းမမူကား၊ ကိုယ္လက္ႏွင့္ ၿဖိဳဖ်က္တက္၏။သုတၱံက်မ္း ၁၄း၁
၇။စားေသာ္၎ ဝတ္ေသာ္၎ ဘယ္အတြက္စားရမည္သနည္း။
ဝတ္ရမည္သနည္း။
အေျဖ။ သင္တို႔သည္ စားေသာ္၎၊ ေသာက္ေသာ္၎၊ မည္သည့္အမႈကိုျပဳေသာ္၎၊ ဘုရားသခင္၏ဘုန္းေတာ္ကိုေထာက္၍ ခပ္သိမ္း ေသာအမႈကိုစၥကို ျပဳၾကေလာ့။ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္
၁၀း၃၁
၈။ပညာရွိ အဘယ္သို႔အားျဖင့္ရွိနိုင္မည္သနည္း။
အေျဖ။ ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာ သေဘာသည္ ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာ ျဖစ္၏။ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္သမွ်ေသာသူတို႔သည္ ေကာင္းေသာညာဏ္ရွိၾက၏။ ဂုဏ္အသေရေတာ္သည္အစဥ္အျမဲတည္သတည္း။ဆာလံက်မ္း ၁၁၁း၁၀
၉။ဘြဲရတဲ့ မိန္းမသည္ ပညာတတ္လား စာတတ္ေသာမိန္းမသည္
ပညာတတ္လား။ ပညာေသာသူသည္အဘယ္သို႔ သိုထားသနည္း။
အေျဖ။သမၼာသတိရွိေသာသူ၏္ စိတ္နလံုးသည္ ပညာအတတ္ကို သိုထားတတ္၏၊၊ ပညာရွိေသာ သူ၏ နားသည္လည္း ပညာစကား ကို ရွာတတ္၏၊၊သုတၱံက်မ္း ၁၈း၁၅
၁၀။အဆင္းလွေသာ မိန္းမသည္ အဘယ္သို႔ေသာ္ မိန္းမျဖစ္သနည္း။
အေျဖ။ ဆိုးေသာမိန္းမႏွင့္၎၊ အမ်ိဳးပ်က္ေသာမိန္းမေခ်ာ့ေမာ့တတ္ေသာႏႈတ္ႏွင့္၎ လြတ္ေစ ျခင္းငွာ၊ သင့္ကိုေစာင့္ဘို႔ရာ ျဖစ္သတည္း။
ထိုသုိ႔ေသာမိန္းမသည္ အဆင္းလွေသာ္လည္း၊ တပ္မက္ေသာစိတ္ မရွိွႏွင့္။ သူသည္ မ်က္ခမ္းတုိ႔ျဖင့္ သင့္ကို မေက်ာ့မိေစႏွင့္။
အေၾကာင္းမူကား၊ ျပည္တန္ဆာမကို မွီဝဲေသာ ေယာက်္ား သည္ ဆင္းရဲ၍၊ မုန္႔တလံုးကိုသာရတတ္၏။ ေမ်ာက္မထားေသာ မိန္းမသည္လည္း ျမတ္ေသာ အသက္ကို ဘမ္းတတ္ ၏။သုတၱံက်မ္း ၆၂၄း၂၆
အထက္ဆိုခဲ့ၿပီးသည္နည္းတူ မိန္းမတို႔၊ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏အုပ္စိုးျခင္းကို ဝန္ခံၾကေလာ့။
သို႔ျပဳ၍၊ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကို နားမေထာင္ေသာ ေယာက္်ားအခ်ိဳ႔ရွိလွ်င္၊ ထိုသူတို႔သည္ တရားမနာေသာ္ လည္း၊ သင္တို႔၏ ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းႏွင့္ စင္ၾကယ္ေသာအက်င့္တို႔ကို ေထာက္ရႈ၍ မိမိမယား၏အက်င့္အားျဖင့္ ေသြးေဆာင္လ်က္၊ အတူပါမည္အေၾကာင္းရွိ၏
သင္တို႔၏ တန္ဆာဆင္ျခင္းမႈကား၊ ဆံပင္က်စ္ျခင္း၊ ေရႊဆင္ျခင္း၊ အဝတ္ဝတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အျပင္တန္ဆာဆင္ျခင္းမျဖစ္ေစဘဲ၊
ဘုရားသခင့္ေရွ႔မွာ အဘိုးမ်ားစြာထိုက္ေသာ ႏူးညံ့ၿငိမ္သက္ျခင္းသေဘာတည္းဟူေသာ မေဖာက္ျပန္မပ်က္စီးတတ္ေသာ တန္ဆာဆင္ျခင္းရွိေသာ စိတ္ႏွလံုး၏ အတြင္းလူျဖစ္ေစ ၾကေလာ့။
ဘုရားသခင္ကို ကိုးစား၍ သန္႔ရွင္း ေသာ မိန္းမတို႔သည္ ေရွးကထိုသို႔ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္လ်က္၊ စာရာသည္ အာျဗဟံကို သခင္ဟုေခၚေဝၚ၍ သူ၏စကားကို နားေထာင္သကဲ့သို႔ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏အုပ္စိုးျခင္းကို ဝန္ခံၾက၏။ သင္တို႔သည္ ေကာင္းမြန္စြာ က်င့္၍ ေၾကာက္ရြံ႔တုန္လႈပ္ျခင္း အလ်င္းမရွိဘဲေနလွ်င္ စာရာ၏သမီးျဖစ္ၾက၏။
ထိုနည္းတူ၊ ေယာက္်ားတို႔၊ ဆုေတာင္းျခင္းအမႈ၌ အဆီးအတားမရွိေစျခင္းငွါ အသက္ရွင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ကို ဆက္ဆံ၍ အေမြခံရေသာ သူခ်င္းကဲ့သို႔ သတိပညာႏွင့္ေလ်ာ္စြာ ကိုယ္ခင္ပြန္းႏွင့္အတူေန၍ အားနည္းေသာသူ ကို ျပဳသင့္သည္အတိုင္း သူ႔ကိုေစာင့္မျပဳစုၾကေလာ့။
အခ်ဳပ္အျခာစကားဟူမူကား၊ သင္တို႔အေပါင္းသည္ စိတ္တညီတညြတ္တည္းရွိၾကေလာ့။ စိတ္ၾကင္နာျခင္း၊ ညီအစ္ကိုခ်င္းကဲ့သို႔ ခ်စ္ျခင္း၊ သနားစံုမက္ျခင္း၊ စိတ္ႏွိမ့္ခ်ျခင္းရွိၾကေလာ့။
သင္တို႔သည္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကို အေမြခံေစျခင္းအလိုငွါ ေခၚေတာ္မူေသာသူျဖစ္သည္ဟု သိမွတ္၍ အခ်င္းခ်င္းရန္တံု႔မမူ၊ ျပန္၍မကဲ့ရဲ႔၊ ေမတၱာပို႔ျခင္း ကိုျပဳၾကေလာ့။
အသက္ကိုေမြ႔ေလ်ာ္ေစ၍၊ ေကာင္းမြန္ေသာေန႔ရက္တို႔ကို ေတြ႔ျမင္ျခင္းငွါ အလိုရွိေသာသူသည္ မိမိလွ်ာကို မေကာင္းေသာအရာႏွင့္ကင္းလြတ္ေစ။ မိမိႏႈတ္ခမ္းလည္း မုသာစကားကိုမေျပာေစႏွင့္။
ဒုစရိုက္ကို လႊဲေရွာင္၍ သုစရိုက္ကုိျပဳေစ။ သူတပါးႏွင့္ အသင့္အတင့္ေနျခင္း ကိုရွာ၍ မွီေအာင္လိုက္ေစ။
အေၾကာင္းမူကား၊ ထာဝရဘုရားသည္ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူတို႔ကို ၾကည့္ရႈေတာ္မူ၏။ သူတို႔ဆုေတာင္းျခင္းကိုလည္း နားေထာင္ေတာ္ မူ၏။ ဒုစရိုက္ျပဳေသာသူတို႔ကား၊ ထာဝရဘုရားသည္ မ်က္ႏွာလႊဲေတာ္မူ၏။ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း၁း၁၂
ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္ ငါသံုးေဆာင္ရလွ်င္၊ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္း၍ သံုးေဆာင္သည္တြင္ အဘယ္ေၾကာင့္ကဲ့ရဲ႔ျပစ္တင္ျခင္းကို ခံရမည္နည္းဟု ဆိုလွ်င္မူကား၊
သင္တို႔သည္ စားေသာ္၎၊ ေသာက္ေသာ္၎၊ မည္သည့္အမႈကိုျပဳေသာ္၎၊ ဘုရားသခင္၏ဘုန္းေတာ္ကိုေထာက္၍ ခပ္သိမ္း ေသာအမႈကိုစၥကို ျပဳၾကေလာ့။
လူမ်ားတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္စိမ့္ေသာငွါ၊ ငါသည္ ကိုယ္အက်ိဳးကို မရွာဘဲ သူ႔အက်ိဳးကိုရွာ၍၊
ခပ္သိမ္းေသာလူတို႔၏ အလိုသို႔အရာရာ၌ လိုက္သည္နည္းတူ၊ သင္တို႔လည္း ယုဒလူ၊ ေဟလသလူ၊ ဘုရားသခင္၏အသင္းေတာ္ဝင္သူတို႔၌ ထိမိ၍ လဲစရာအေၾကာင္းကိုမျပဳဘဲ၊ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၀း
၃၀-၃၃
မတရားေသာမထုန္ကို ၾကဥ္ေရွာင္ၾကေလာ့။ လူျပဳ တတ္ေသာ အျခားဒုစရိုက္ရွိသမွ်တို႔သည္ ကိုယ္ျပင္၌
အဘယ္သို႔နည္း။ သင္တို႔ကိုယ္ခႏၶြာရွိ၏။ မတရားေသာေမထုန္ကို ျပဳေသာသူမူကား၊ မိမိကိုယ္ကို ပင္ ျပစ္မွား၏။သည္ ဘုရားသခင္ေပး သနားေတာ္မူေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္တည္း ဟူေသာ၊ သင္တို႔အထဲ၌ က်ိန္းဝပ္၍ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္၏ ဗိမာန္ျဖစ္ေၾကာင္းကို၎၊ မိမိတို႔ကို မိမိတို႔မပိုင္ ေၾကာင္းကို၎၊ မသိၾကသေလာ။
သင္တို႔သည္ အဘိုးႏွင့္ဝယ္ေတာ္မူေသာသူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊ ဘုရားသခင္ ပိုင္ေတာ္မူေသာ သင္တို႔၏ ကိုယ္ခႏၶြာႏွင့္ စိတ္ဝိညာဥ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ဂုဏ္ေတာ္ကို ထင္ရွားၾကေစေလာ့။ေ ကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၆း၁၈-၂၀
ညီအစ္ကိုတို႔၊ အသက္ရွင္ျခင္းလကၡဏာ၊ သန္႔ရွင္းျခင္းလကၡဏာ၊ ဘုရားသခင္ ႏွစ္သက္ေတာ္မူဘြယ္ေသာ လကၡဏာ ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာယဇ္ကို သင္တို႔သည္ပူေဇာ္၍၊ မိမိကိုယ္ခႏၶာကို ဘုရားသခင္အား ဆက္ကပ္ျခင္းတည္းဟူေသာ သင္တို႔ ျပဳအပ္ေသာဝတ္ကို ျပဳမည္အေၾကာင္း ဘုရားသခင္၏က႐ုဏာေတာ္ကို ေထာက္ထား၍၊ သင္တို႔ကို ငါတိုက္တြန္း ႏႈိးေဆာ္ေပ၏။ေ ရာမၾသဝါဒစာ ၁၂း၁
ေနာင္ကာလသည္ ခဲယဥ္းေသာ ကာလျဖစ္မည္ဟု သိမွတ္ေလာ့။ အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊
လူတို႔သည္ ကိုယ္ကိုကုိယ္ခ်စ္ေသာသူ၊ ေငြကိုတပ္မက္ေသာသူ၊ ဝါၾကြားေသာသူ၊ ေထာင္လႊားေစာ္ကားေသာသူ၊ သူ႔အသေရ ကိုရႈတ္ခ်ေသာသူ၊မိဘစကားကိုနားမေထာင္ေသာသူ၊ ေက်းဇူးမရွိေသာသူ၊ သန္႔ရွင္းျခင္းမရွိေသာသူ၊
ပကတိၾကင္ နာစံုမက္ျခင္းႏွင့္ကင္းေသာသူ၊ ရန္ၿငိဳးဖဲြ႔ေသာသူ၊ ေခ်ာစားတတ္ေသာသူ၊ ကိုယ္ဣေျႏၵကို မခ်ဳပ္တည္းႏုိင္ေသာသူ၊ ျပင္းထန္ေသာသူ၊ သူေတာ္ေကာင္းကိုမုန္းေသာသူ၊
သစၥာကိုဖ်က္တတ္ေသာသူ၊ သတိ ေပးျခင္းကိူမခံေသာသူ၊ မာန္မာနႏွင့္ယစ္မူးေသာသူ၊ ဘုရားသခင္ကုိ ႏွစ္သက္သည္ထက္ ကာမဂုဏ္ခံစားျခင္း ကိုသာ၍ ႏွစ္သက္ေသာသူ၊ ဘုရားဝတ္၌ေမြ႔ေလ်ာ္ေယာင္ေဆာင္၍၊
ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္း တန္ခိုးကို ျငင္းပယ္ေသာသူ ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။ ထုိသူတို႔ကိုေရွာင္ေလာ့။ တိေမာေသၾသဝါဒစာဒုတိယေစာင္ ၃း၁-၅
ေလာကကို၄င္း၊ ေလာက၌ရွိေသာ အရာတို႔ ကို၄င္း၊ မခ်စ္ၾကႏွင့္။ ေလာကကိုခ်စ္ေသာသူ မည္သည္ကား၊ ခမည္းေတာ္ကို ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမရွိ။
ေလာက၌ ရွိသမွ်ေသာအရာတည္းဟူေသာ ကိုယ္ကာယတပ္မက္ျခင္း၊ မ်က္စိတပ္မက္ျခင္း၊ ေလာကီစည္းစိမ္၌ ဝါၾကြားျခင္းတို႔သည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္မစပ္ဆိုင္၊ ေလာကႏွင့္သာစပ္ဆိုင္ၾက၏။
ေလာကႏွင့္ ေလာကီတပ္ မက္ျခင္းသည္ ေရြ႔သြားကြယ္ေပ်ာက္တတ္၏။ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ႏွင့္အညီ က်င့္ေသာသူမူကား၊ နိစၥထာဝရတည္၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၁၅-၁၇
အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္ ဤေလာကထဲသို႔ အဘယ္အရာမွ်မပါဘဲ လာသည္ျဖစ္၍ ထြက္သြားလွ်င္လည္း၊ အဘယ္အရာကိုမွ် ယူ၍မသြားႏိုင္ဟု ထင္ရွားလွ်က္ရွိ၏။
သို႔ျဖစ္၍ စားရန္၊ ဝတ္ရန္ ရွိသမွ်ႏွင့္ ေရာင့္ရဲလွ်က္ေနၾကကုန္အံ့။
ေငြရတတ္ျခင္းငွါ အလိုရွိေသာသူတို႔သည္ အျပစ္ေသြးေဆာင္ျခင္း၊ ဘမ္းမိျခင္း၊ မိုက္မဲဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ တပ္မက္ျခင္းမ်ားထဲသို႔ က်ေရာက္တတ္၏။ ထိုသို႔ ေသာအားျဖင့္ လူတို႔သည္ အက်ိဳးနည္းျခင္း၊ ပ်က္ဆီးျခင္း၌ နစ္မြမ္းတတ္ၾက၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ ေငြကိုတပ္မက္ ျခင္းသည္ မေကာင္းေသာအမႈအေပါင္းတို႔တြင္ မူလအျမစ္ျဖစ္သတည္း။ လူအခ်ိဳ႔တို႔သည္ ေငြကိုတပ္မက္ေသာ ေၾကာင့္ ယံုၾကည္ျခင္းတရားလမ္းမွ လႊဲသြား၍၊ ပူပန္ျခင္းေဝဒနာမ်ားႏွင့္ ကိုယ္ကိုကိုယ္ထုတ္ျခင္းခပ္ေအာင္ ထိုးၾကၿပီ။
သို႔ျဖစ္၍၊ အုိဘုရားသခင္၏လူ၊ သင္သည္ ထိုအျပစ္မ်ားကို ၾကဥ္ေရွာင္ေလာ့။ ေျဖာင့္မတ္စြာက်င့္ျခင္း၊ ဘုရားဝတ္၌ ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္း၊ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ သည္းခံျခင္း၊ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ျခင္းတို႔ကို မွီေအာင္လိုက္ေလာ့။
ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ဆိုင္၍ ေကာင္းစြာေသာတိုက္လွန္ျခင္းကို ျပဳေလာ့။ ထာဝရအသက္ကို ကိုင္ယူေလာ့။ ထိုအသက္ ကိုရမည္အေၾကာင္း၊ သင္သည္ေခၚေတာ္မူျခင္းကို ခံရ၍၊ သက္ေသအမ်ားတို႔ေရွ႔၌ ေကာင္းမြန္စြာ ဝန္ခံၿပီ။ တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၆း၇း-၁၂
ထိုသို႔ ျပဳလွ်င္ အဘယ္သူမွ်ႀကံ၍ မမွီႏိုင္ေသာ ဘုရားသခင္၏ ၿငိမ္သက္ျခင္းသည္ ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ သင္တို႔၏စိတ္ႏွလံုး တို႔ကို ေစာင့္မလိမ့္မည္။
ၾကြင္းေသးေသာစကားဟူမူကား၊ ညီအစ္ကိုတို႔၊ သမၼာတရားႏွင့္ဆိုင္ေသာ အက်င့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အက်င့္၊ ေျဖာင့္မတ္ေသာအက်င့္၊ စင္ၾကယ္ေသာအက်င့္၊ သူတပါးႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာ အက်င့္၊ ခ်ီးမြမ္းဘြယ္ေသာ အက်င့္ ရွိသမွ်တို႔ကို၎၊ ပါရမီတပါးပါး၊ ေကာင္းေသာသီတင္း တပါးပါးႏွင့္္ဆိုင္ေသာ အက်င့္တို႔ကို၎၊ ႏွလံုးသြင္း ၾကေလာ့။
သင္တို႔သည္ အထက္ကသင္ယူ၍ ငါ၌ၾကားျမင္ခဲ့ၿပီးသမွ်တို႔ကို က်င့္ၾကေလာ့။ ထိုသို႔က်င့္လွ်င္၊ ၿငိမ္သက္ျခင္း၏ အရွင္ဘုရားသခင္သည္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိေတာ္မူလိမ့္မည္။
ယခု၌လည္း သင္တို႔သည္ ငါ့ကိုၾကည့္ရႈျပဳစုခ်င္ေသာ ေစတနာစိတ္ႏွင့္ ျပည့္စံုျပန္သည္ျဖစ္၍၊ ငါသည္ သခင္ဘုရား၌ အလြန္ဝမ္းေျမာက္ျခင္းရွိ၏။ ထိုေစတနာစိတ္သည္ အထက္ကရွိေသာ္လည္း ျပဳစုရေသာအခြင့္ မရွိၿပီ။
ထိုသို႔ငါဆိုေသာ္၊ ကိုယ္တိုင္ဆင္းရဲျခင္းကို ရည္မွတ္၍ ဆိုသည္မဟုတ္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါသည္ ေတြ႔ႀကံဳသမွ်ေသာ အျခင္းအရာတို႔၌ ေရာင့္ရဲေသာစိတ္ ရွိအံံံ့ေသာငွါ သင္မိၿပီ။
ရႈတ္ခ်ျခင္းကို၎၊ ၾကြယ္ဝျခင္းကို၎ ခံတတ္၏။ ဝစြာစားျခင္း၊ မြတ္သိပ္ျခင္း၊ စည္းစိမ္ရွိျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္းတို႔ကို ခံရအံ့ေသာငွါ၊ အရပ္ရပ္တို႔တြင္ အရာရာ၌ သင္မိၿပီ။ ဖိလိပၸိၾသဝါဒစာ ၄း၇-၁၂
တရား ေသာသူတို႔ကို အျပစ္မွ လႊတ္ေသာသူႏွင့္၊ ေျဖာင္မတ္ေသာသူတို႔ကိုအျပစ္စီရင္ေသာ သူႏွစ္ေယာက္လုံးတုိ႔ ကိုိ ထာဝရ ဘုရား စက္ဆုပ္ရြံရွာ ေတာ္မူ၏။
မိုက္မဲေသာသူသည္ ပညာကို အလုိမရွိသည္ ျဖစ္၍၊ ပညာအဘိုးကို အဘယ္ေၾကာင့္ သူ၌အပ္ရသနည္း။
အေဆြခင္ပြန္းသည္ အခါ ခပ္သိမ္းခ်စ္တတ္၏။ ညီအစ္ကိုသည္ ဒုကၡကာလ အဘို႔ေမြးဖြားလ်က္ရွိ၏။
ဥာဏ္ မဲ့ေသာသူသည္လက္ဝါးခ်င္းရုိက္၍၊ အေဆြခင္ပြန္း အေရွ႔မွာ အာမခံတတ္၏။
ရန္ေတြ႔ျခင္းကိုႏွစ္သက္ေသာ သူသည္ လြန္က်ဴးျခင္းကိုလည္း ႏွစ္သက္တတ္၏။ မိမိတံခါးကိုခ်ီးျမင့္ေသာ သူသည္ပ်က္စီးျခင္းကို ရွာတတ္၏။
သေဘာေကာက္ေသာသူသည္ ေကာင္းေသာအကိ်ဳးကိုမေတြ႔တက္။ စကားလိမ္ေသာသူသည္ ေဘးဥပေဒႏွင့္ ေတြ႔ႀကံဳတတ္၏။မိုက္ေသာသူကို ျဖစ္ဘြားေစေသာသူသည္မိမိကိုု မိမိ ဝမ္းနည္းေစတတ္၏။ မိုက္ေသာသူ၏အဘ၌ ဝမ္းေျမာက္စရာ အေၾကာင္းမရွိ။
စိတ္ရႊင္လန္းျခင္းသည္ က်န္းမာ ေစတတ္၏။ စိတ္ပ်က္ျခင္းမူကား၊ အရုိးတုိ႔ကိုေသြ႔ေျခာက္ေစတတ္၏။
မတရား ေသာသူသည္ တရားလမ္းကို ဖ်က္ေသာအဘိုးတံစိုးကို သူတပါး၏ ခါးပုိက္အိတ္ထဲက ႏႈိက္ယူတတ္။ဥာဏ္ရွိ ေသာသူသည္ပညာကိုမ်က္ေမွာက္ ျပဳတတ္၏။ မိုက္ေသာသူ၏ မ်က္စိမူကား၊ ေျမႀကီးစြန္း တိုင္ေအာင္လွည့္၍ ၾကည့္ရႈတတ္၏။
မိုက္ေသာသူသည္ အဘဝမ္းနည္းစရာ အေၾကာင္း၊ ေမြးေသာအမိစိတ္ညစ္စရာ အေၾကာင္း ျဖစ္၏။
ေျဖာင့္မတ္ေသာ သူကိုအျပစ္ဒဏ္ မေပးေကာင္း။ တရားသျဖင့္စီရင္ေသာ မင္းကိုလည္း မထိခုိက္ေကာင္း။
သိပၸံအတတ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာသူသည္စကာမမ်ားတတ္။ ဥာဏ္ေကာင္းေသာသူသည္လည္း ဧေသာ စိတ္ရွိတတ္၏၊
မိုက္ေသာသူပင္ တိတ္ဆိတ္စြာေနလွ်င္ ပညာရွိဟူ၍င္း၊ မိမိႏႈတ္ကို မဖြင့္ဘဲ ေနေသာသူကိုလည္း ဥာဏ္ေကာင္း ေသာသူဟူ၍၎ သူတပါးထင္တတ္၏၊၊ သုတၱံက်မ္း ၁၇း၁၅-၂၈
တဖန္ထာဝရဘုရား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဇိအုန္သတုိ႔သမီးတုိ႔သည္ စိတ္ျမင့္၍၊ မိမိလည္ပင္းကုိျပ လ်က္၊ မ်က္စိေလာ္လည္လ်က္၊ ေျခခ်င္းတန္ဆာျမည္လ်က္၊ စိတ္စိတ္လွမ္းသြားတတ္ေသာေၾကာင့္၊ဘုရားရွင္သည္ ဇိအုန္ သတုိ႔သမီးတုိ႔ကုိ ေခါင္းတုံးျဖစ္ေစေတာ္မူမည္၊၊ ထာဝရဘုရားသည္ သူတုိ႔မွ အဝတ္ကုိပယ္၍ အရွက္ခြဲေတာ္မူမည္။
ထုိကာလ၌ ဘုရားရွင္သည္ သူတုိ႔ေျခခ်င္း၊ စ်ာဦးထုပ္၊ လဆန္းရုပ္လည္ဆြဲ၊နားသန္သီး၊ လက္ေကာက္၊ မ်က္ႏွာဖုံး၊
ေပါင္းသရဖူ၊ ေရႊေျခႀကိဳး၊ ခါးပန္း၊ ႏွာေခါင္းဘူး၊
လက္ဖြဲ႔၊ လက္စြပ္၊ ႏွာဆြဲ၊
ေရႊစ်ာအကႌ်၊ တပက္၊ ေခါင္းၿခဳံ၊ လြယ္အိတ္၊ ေဟရွာယအနာဂတိၱက်မ္း ၃း၁၆း၂၂
ထိုေနာက္ ဘုရားသခင္က၊ သင္ထ၍ ေဗသလအရပ္သို႔ သြားေနေလာ့။ သင္သည္ အစ္ကိုဧေသာ ထံမွ ေျပးေသာအခါ၊ သင့္အား ထင္ရွားေသာ ဘုရားသခင္အဘို႔၊ ထိုအရပ္၌ ယဇ္ပလႅင္ကို တည္ေလာ့ဟု၊ ယာကုပ္အား မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ထိုအခါ ယာကုပ္သည္ အိမ္သူအိမ္သားမ်ားႏွင့္၊ မိမိ၌ရွိေသာသူ အေပါင္းတို႔ကို ေခၚ၍၊ သင္တို႔တြင္ ပါေသာ၊ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔၏ ဘုရားတို႔ကို ပယ္ပစ္ၾကေလာ့။ အဝတ္ကိုလဲ၍ သန္႔ရွင္းျခင္းရွိေစၾကေလာ့။
ယခု ထ၍ ေဗသလအရပ္သို႔ သြားၾကစို႔။ ငါသည္ ဆင္းရဲခံရေသာကာလ ငါ့ကိုထူး၍၊ ငါသြားေသာလမ္း၌ ၾကြေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္အဘို႔ ထိုအရပ္၌ ယဇ္ပလႅင္ကို ငါတည္မည္ဟု ဆိုေလ၏။
သူတို႔သည္လည္း၊ မိမိတို႔၌ပါေသာ တပါး အမ်ိဳးသားတို႔၏ ဘုရားအေပါင္းတို႔ႏွင့္၊ နား၌ပန္ေသာ နားပန္းတန္ဆာရွိသမွ်တို႔ကို၊ ယာကုပ္အားေပး၍၊ ယာကုပ္ လည္း၊ ေရွခင္ၿမိဳ႔နားတြင္ရွိေသာ သပိတ္ပင္ ေအာက္၌ ျမဳပ္ထားေလ၏။ ကမာၻဦးက်မ္း ၃၅း၁း၄
အထက္ဆိုခဲ့ၿပီးသည္နည္းတူ မိန္းမတို႔၊ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏အုပ္စိုးျခင္းကို ဝန္ခံၾကေလာ့။
သို႔ျပဳ၍၊ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကို နားမေထာင္ေသာ ေယာက္်ားအခ်ိဳ႔ရွိလွ်င္၊ ထိုသူတို႔သည္ တရားမနာေသာ္ လည္း၊ သင္တို႔၏ ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းႏွင့္ စင္ၾကယ္ေသာအက်င့္တို႔ကို ေထာက္ရႈ၍ မိမိမယား၏အက်င့္အားျဖင့္ ေသြးေဆာင္လ်က္၊ အတူပါမည္အေၾကာင္းရွိ၏
သင္တို႔၏ တန္ဆာဆင္ျခင္းမႈကား၊ ဆံပင္က်စ္ျခင္း၊ ေရႊဆင္ျခင္း၊ အဝတ္ဝတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အျပင္တန္ဆာဆင္ျခင္းမျဖစ္ေစဘဲ၊
ဘုရားသခင့္ေရွ႔မွာ အဘိုးမ်ားစြာထိုက္ေသာ ႏူးညံ့ၿငိမ္သက္ျခင္းသေဘာတည္းဟူေသာ မေဖာက္ျပန္မပ်က္စီးတတ္ေသာ တန္ဆာဆင္ျခင္းရွိေသာ စိတ္ႏွလံုး၏ အတြင္းလူျဖစ္ေစ ၾကေလာ့။
ဘုရားသခင္ကို ကိုးစား၍ သန္႔ရွင္း ေသာ မိန္းမတို႔သည္ ေရွးကထိုသို႔ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္လ်က္၊ စာရာသည္ အာျဗဟံကို သခင္ဟုေခၚေဝၚ၍ သူ၏စကားကို နားေထာင္သကဲ့သို႔ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏အုပ္စိုးျခင္းကို ဝန္ခံၾက၏။ သင္တို႔သည္ ေကာင္းမြန္စြာ က်င့္၍ ေၾကာက္ရြံ႔တုန္လႈပ္ျခင္း အလ်င္းမရွိဘဲေနလွ်င္ စာရာ၏သမီးျဖစ္ၾက၏။ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း၁-၆
သူခိုးသည္ ခိုးျခင္း၊ သတ္ျခင္း၊ ဖ်က္ဆီးျခင္းငွါသာ လာတတ္၏။ ငါမူကား၊ သိုးတို႔သည္ အသက္လြတ္ရံုမွ်မက အထူးသျဖင့္ အသက္ျဖင့္ျပည့္စံုေစျခင္းငွါ လာသတည္း။ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၀း၁၀
ခပ္သိမ္းေသာလူတို႔၏ အလိုသို႔အရာရာ၌ လိုက္သည္နည္းတူ၊ သင္တို႔လည္း ယုဒလူ၊ ေဟလသလူ၊ ဘုရားသခင္၏အသင္းေတာ္ဝင္သူတို႔၌ ထိမိ၍ လဲစရာအေၾကာင္းကိုမျပဳဘဲ၊ေ ကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၀း၃၁

The Battle of Armageddon

      The Battle of Armageddon This frightening apocalyptic word “Armageddon” refers to earth’s final battle which is gener...