Monday, February 4, 2019

Pastor Sarah Aye Women Pastors: A Biblical Perspective

ပဌမဦးစြာေျပာ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတဲ့အေၾကာင့္ အရာသမၼာက်မ္းစာ၌  အမ်ိဴးသမီး အသင္းအုပ္ဆ
ရာ မျဖစ္သင့္  ျဖစ္သင့္ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္၌  အေျဖရွာေဖၚထုပ္ျခင္း အေၾကာင္းအရာမ်ား
မိန္းမမ်ားသည္ သိကၡာရ ဆရာမအျဖစ္တင္သင့္ မတင္သင့္ေလ့လာၾကည့္မယ္
မိန္းမကိုလည္း သင္၌ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ျခင္းေဝဒနာကို ငါအလြန္မ်ားျပားေစမည္။ ပင္ပန္းစြာ ေဝဒနာကို အလြန္မ်ားျပားေစမည္။ ပင္ပန္းစြာေဝဒနာကိုခံ၍ သားဘြားရမည္။ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏ အလုိသို႔ လုိက္၍၊ သူ၏အုပ္စိုးျခင္း ကိုခံရမည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၃း၁၆
မွတ္ခ်က္။ကၽြန္ပ္၏ ေလာက္ကမၻာေျမၾကီး အဘယ္အတြက္က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာ ခံရသည္မွာ 
အေျဖ။ထာဝရအရွင္ ဘုရားသခင္ကလည္း၊ သင္သည္ အဘယ္သို႔ ျပဳၿပီးသနည္းဟု မိန္းမအား ေမးေတာ္မူလွ်င္၊ မိန္းမက၊ ေျမြသည္ ကြၽန္ေတာ္မကို လွည့္စား၍၊ ကြၽန္ေတာ္မသည္ စားမိပါၿပီဟု ေလွ်ာက္ေလ၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၃း၁၃
မွတ္ခ်က္။မိန္းမမ်ား အသင္းေတာ္ဆိုသည္ မွာ ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိဴးမ်ားအုပ္ဆိုးရျခင္းအခြင့္အဏာတရပ္ျဖစ္သည္။ သို႔ရတြင္း မိန္းမမ်ားတို႔  သည္ ဘုရားသခင္၏ အသင္းေတာ္မ်ား ကိုအုပ္ခ်ူဴပ္ပိုင္ခြင့္  နႈတ္ကပတ္ေတာ္ သမၼာက်မ္းစာမွာ အခြင့္ျပဳျခင္း ရွိနိုင္မည္ေလာ့ 
အေျဖ။ မိန္းမသည္ အုပ္စိုးျခင္းကုိ အစဥ္ဝန္ခံ၍ တိတ္ဆိတ္စြာ သင္ေစ။
မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ ေရျပဳေယာက်္ားကိုအစိုးတစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။ သူသည္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနအပ္၏။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၁၁း၁၂
မွတ္ခ်က္။သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္၌၊ေဖၚျပခ်က္မ်ားအရာ၊မိန္းမသည္ ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ေယာ
က္်ားကို အစိုးရျပဳေစျခင္း အခြင့္ငါမေပး။
မွတ္ခ်က္။ခရစ္ယာန္ဘာသာတရား၌။အမ်ိဴးသမီး သိကၡာရ ဆရာမျဖစ္သင့္မည္ မျဖသင့္မည္
အထက္ပါ သမၼာက်မ္းစာ၌ ေဖၚျပခ်က္တြင္၊မိန္းမသည္ ေယာက္်ားမ်ား ကိုကိုအစိုးျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။ထိုေၾကာင့္  သိကၡာရ လက္တင္ဆရာမျဖစ္နိုင္ေျခ မရွိေပ။အသင္းေတာ္ ၏အဓိပၸာယ္​မွာ။ဘုရားသခင္၏။Church ေက်ာင္းမ်ား အသင္းေတာ္ျဖစ္၏။ထိုေၾကာင့္။မိန္းမသည္ ေယာက္်ား ကိုအစိုးတစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး ဆိုေသာ အဓိပၸာမွာ ဘုရားသခင္၏။ အသင္ေတာ္ ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိဴးမ်ား ကိုအုပ္ခ်ဴပ္ပိုင္ခြင့္ ဘုရားသခင္ေပးျခင္းမရွိေပ။ထိုေၾကာင့္။ ကၽြန္ပ္၏
ေခတ္ကာလ၌ Pastor Sarah Aye ဆိုေသာသူမသည္။ အဘယ္သူကိုဆန္းၾကင္ဘက္ျပဳေသာ
သူျဖစ္နိုင္မည္။သနည္း။
 အေၾကာင္းမူကား၊ အာဒံကိုေရွ႔ဦးစြာ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၍၊ ေနာက္မွ ဧဝကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။
ထုိမွတပါး၊ အာဒံသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုမခံ၊ မိန္းမသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုခံ၍ လြန္က်ဴး၏။
သုိ႔ေသာ္လည္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္း ႏွင့္တကြ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းျခင္း၌ တည္လွ်င္၊ သားဘြားျခင္းအမႈ၌ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္လိမ့္မည္။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၁၃-၁၅
မွတ္ခ်က္။မိန္းမသည္ ဘုရားသခင္၏။အသင္ေတာ္မ်ားကိုအုပ္ခ်ဴပ္ျခင္း။အခြင့္ လံုးဝမရွိေပးသို႔ရာတြင္ ကၽြန္ပ္၏။ေခတ္ကလ၌ Pastor Sarah Aye ဆိုေသာ အမ်ိဴးသမီး တစ္ဦးသည္ Pastorဆိုေသာ လကၡဏာ တရပ္သည္ သမၼာက်မ္းနွင့္ ဆန္းၾကင္ျပဳ၍  မိမိကိုယ္ကို သိကၡရ ဆရာမတစ္ဦး
ျဖစ္ေၾကာင္း လူသိရွင္ၾကား ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားကို ေဟာေျပာေလ့ရွိသည္။ 
မွတ္ခ်က္။ ပေရာဖက္ေဟရွာယသည္  အဘယ္သို႔  ပေရာဖက္ျပဳခဲ့သည္မွာ 
အေျဖ။တရားေတာ္ကုိင္း၊ သက္ေသခံေတာ္မူခ်က္ကုိင္း နားေထာင္ၾကကုန္၊၊ သူတုိ႔ေျပာ ေသာ စကားသည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ႏွင့္ မညီလွ်င္၊ သူတုိ႔၌အာရုဏ္မတက္ေသး၊၊ပေရာဖက္ေဟရွာယ
အဂတိၱိက်မ္း ၈း၂၀ အတြင္၌ ေဖၚျပထားေသာအေၾကာင္းအရာ၌။ တရားေတာ္ကုိင္း၊ သက္ေသခံေတာ္မူခ်က္ကုိင္း နားေထာင္ၾကကုန္၊၊ သူတုိ႔ေျပာ ေသာ စကားသည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ႏွင့္ မညီလွ်င္၊ သူတုိ႔၌အာရုဏ္မတက္ေသး။
သူမသည္။ အလင္း၏။ တမန္မဟုတ္ေၾကာင္း ေကာင္းမြန္စြာသိနားလည္နိုင္ေပးလိမ့္မည္။
ဤအမႈသည္ အံ့ၾသ ဘြယ္ျဖစ္သည္မဟုတ္။ စာတန္ပင္လွ်င္ လင္းေသာေကာင္းကင္တမန္ ျဖစ္ေယာင္ေဆာင္တတ္၏။
သို႔ျဖစ္၍ သူ၏ ဆရာတို႔သည္လည္း ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားကို ေဟာေသာဆရာျဖစ္ေယာင္ေဆာင္လွ်င္၊ အဘယ္ဆိုဘြယ္ ရွိသနည္း။ သူတို႔သည္ ကိုယ္က်င့္ေသာအက်င့္အတိုင္း ေနာက္ဆံုး၌ အက်ိဳးအျပစ္ကို ခံရၾကလတ့ံ။ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာဒုတိယေစာင္ ၁၁း၁၃-၁၅
မွတ္ခ်က္။ထာဝရ ဘုရားသခင္သည္။ မိန္းမကို အဘယ္သို႔ဖန္ဆင္းေတာ္မူသနည္း။
အေျဖ။ထိုအခါ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ လူကို ႀကီးေသာအိပ္ျခင္းႏွင့္ အိပ္ေစေတာ္မူ၍၊ လူသည္ အိပ္ေပ်ာ္စဥ္၊ နံရိုးတေခ်ာင္းကို ဘုရားသခင္ထုတ္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရိုးအစား အသားကို ေစ့စပ္ေစေတာ္မူ၏။
ထာဝရ အရွင္ဘုရားသခင္သည္ လူထဲကထုတ္ေသာ နံရိုးျဖင့္ လူမိန္းမကိုဖန္ဆင္း၍ လူရွိရာသို႔ ေဆာင္ခဲ့ေတာ္မူ၏။
လူကလည္း၊ ယခုဤသူသည္ ငါ့အရိုးထဲကအရိုး၊ ငါ့အသားထဲကအသား ျဖစ္၏။ လူထဲကထုတ္ေသာေၾကာင့္ သူ႔ကို လူမိန္းမဟု ေခၚေဝၚအပ္သည္ဟု ဆိုေလ၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၂း၂၁း၂၃
ဘုရားသခင္အားရိုေသေလးျမတ္ျခင္းကိုဝန္ခံျပဳစုေသာ မိန္းမဆင္သင့္သည္ အတိုင္း ေကာင္းေသာ အက်င့္ႏွင့္၎၊ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္ေစျခင္းငွါငါအလုိရွိ၏။
မိန္းမသည္ အုပ္စိုးျခင္းကုိ အစဥ္ဝန္ခံ၍ တိတ္ဆိတ္စြာ သင္ေစ။
မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ ေယာက်္ားကိုအစိုးတရျပဳေစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။ သူသည္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနအပ္၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ အာဒံကိုေရွ႔ဦးစြာ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၍၊ ေနာက္မွ ဧဝကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။
ထုိမွတပါး၊ အာဒံသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုမခံ၊ မိန္းမသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုခံ၍ လြန္က်ဴး၏။
သုိ႔ေသာ္လည္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္း ႏွင့္တကြ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းျခင္း၌ တည္လွ်င္၊ သားဘြားျခင္းအမႈ၌ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္လိမ့္မည္။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၉း၁၅
မွတ္ခ်က္။မိန္းမသည္ အဘယ္သို႔ေသာ အမႈကို ေရွ႕ဦးစြာျပဳျခင္းရွိသနည္း။
အေျဖ။ထိုအပင္သည္ စားဘြယ္ေကာင္း၏၊ အဆင္းလည္း လွျခင္း၊
ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္ ငါသံုးေဆာင္ရလွ်င္၊ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္း၍ သံုးေဆာင္သည္တြင္ အဘယ္ေၾကာင့္ကဲ့ရဲ႔ျပစ္တင္ျခင္းကို ခံရမည္နည္းဟု ဆိုလွ်င္မူကား၊သင္တို႔သည္ စားေသာ္၎၊ ေသာက္ေသာ္၎၊ မည္သည့္အမႈကိုျပဳေသာ္၎၊ ဘုရားသခင္၏ဘုန္းေတာ္ကိုေထာက္၍ ခပ္သိမ္း ေသာအမႈကိုစၥကို ျပဳၾကေလာ့။လူမ်ားတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္စိမ့္ေသာငွါ၊ ငါသည္ ကိုယ္အက်ိဳးကို မရွာဘဲ သူ႔အက်ိဳးကိုရွာ၍၊ခပ္သိမ္းေသာလူတို႔၏ အလိုသို႔အရာရာ၌ လိုက္သည္နည္းတူ၊ သင္တို႔လည္း ယုဒလူ၊ ေဟလသလူ၊ ဘုရားသခင္၏အသင္းေတာ္ဝင္သူတို႔၌ ထိမိ၍ လဲစရာအေၾကာင္းကိုမျပဳဘဲ၊ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၀း၃၀-၃၃
ထုိနည္းတူ၊ မိန္းမတို႔သည္ က်စ္ေသာဆံပင္၊ ေရႊတန္ဆာ၊ ေက်ာက္ပုလဲ အဘုိးထုိက္တန္ေသာအဝတ္ႏွင့္ ကိုယ္ကိုမဆင္ဘဲ၊ ရွက္ေၾကာက္ျခင္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္းအားျဖင့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အဝတ္ႏွင့္၎၊
ဘုရားသခင္အားရိုေသေလးျမတ္ျခင္းကိုဝန္ခံျပဳစုေသာ မိန္းမဆင္သင့္သည္ အတိုင္း ေကာင္းေသာ အက်င့္ႏွင့္၎၊ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္ေစျခင္းငွါငါအလုိရွိ၏။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၉း၁၀
ပညာတိုးပြားေစလိုေသာငွါ၊ 
ထာဝရဘုရားကို ေၾကာက္ရြံ႔ေသာ သေဘာသည္ ပညာ၏ အခ်ဳပ္အျခာ ျဖစ္၏။  ပညတ္ေတာ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္သမွ်ေသာသူတို႔သည္ ေကာင္းေသာညာဏ္ရွိၾက၏။ ဂုဏ္အသေရေတာ္သည္အစဥ္အျမဲတည္သတည္း။ဆာလံက်မ္း ၁၁၁း၁၀
ပညာကို ဆည္းဖူးေလာ့။ ဥာဏ္ကို ဆည္းဖူးေလာ့။ သတိမလစ္ ေစႏွင့္။ ငါ၏ ႏႈတ္ထြက္စကားကို မလႊဲမေရွာင္ႏွင့္။
ပညာကိုမစြန္႔ႏွင့္။ သူသည္ သင့္ကို ထိန္းသိမ္းလိမ့္မည္။ သူ႔ကို ခ်စ္ေလာ့။ သင့္ကိုေစာင့္မလိမ့္မည္။
ပညာသည္ အျမတ္ဆံုးေသာ အရာျဖစ္၏။ ပညာကို ဆည္းဖူးေလာ့။ ဆည္းဖူး သမွ်ေသာ ဥစၥာတုိ႔တြင္ ဥာဏ္ကို ဆည္းဖူးေလာ့။
သူ႔ကို အျမတ္ထားေလာ့။ သူသည္ သင့္ကိုခ်ီးေျမာက္လိမ့္မည္။ သူ႔ကို ဘက္ယမ္းလွ်င္ ဂုဏ္သေရကိုေပးလိမ့္မည္။ 
သင္၏ေခါင္းကို တင့္တယ္ေသာဦးရစ္ႏွင့္ ပတ္ရစ္၍၊ ဘုန္းႀကီးေသာ   သရဖူကိုအပ္ႏွံလိမ့္မည္။သုတၱံက်မ္း ၄း၅း၉
ႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာ အပင္ျဖစ္ျခင္းကို မိန္းမသည္ ျမင္လွ်င္၊ အသီးကိုယူ၍စား၏။ မိမိခင္ပြန္းအားလည္း ေပး၍ သူသည္လည္းစား၏။ကမာၻဦးက်မ္း ၃း၆
ထက္ဆိုခဲ့ၿပီးသည္နည္းတူ မိန္းမတို႔၊ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏အုပ္စိုးျခင္းကို ဝန္ခံၾကေလာ့။
သို႔ျပဳ၍၊ ႏႈတ္ကပတ္တရားေတာ္ကို နားမေထာင္ေသာ ေယာက္်ားအခ်ိဳ႔ရွိလွ်င္၊ ထိုသူတို႔သည္ တရားမနာေသာ္ လည္း၊ သင္တို႔၏ ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းႏွင့္ စင္ၾကယ္ေသာအက်င့္တို႔ကို ေထာက္ရႈ၍ မိမိမယား၏အက်င့္အားျဖင့္ ေသြးေဆာင္လ်က္၊ အတူပါမည္အေၾကာင္းရွိ၏
သင္တို႔၏ တန္ဆာဆင္ျခင္းမႈကား၊ ဆံပင္က်စ္ျခင္း၊ ေရႊဆင္ျခင္း၊ အဝတ္ဝတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အျပင္တန္ဆာဆင္ျခင္းမျဖစ္ေစဘဲ၊
ဘုရားသခင့္ေရွ႔မွာ အဘိုးမ်ားစြာထိုက္ေသာ ႏူးညံ့ၿငိမ္သက္ျခင္းသေဘာတည္းဟူေသာ မေဖာက္ျပန္မပ်က္စီးတတ္ေသာ တန္ဆာဆင္ျခင္းရွိေသာ စိတ္ႏွလံုး၏ အတြင္းလူျဖစ္ေစ ၾကေလာ့။
ဘုရားသခင္ကို ကိုးစား၍ သန္႔ရွင္း ေသာ မိန္းမတို႔သည္ ေရွးကထိုသို႔ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္လ်က္၊ စာရာသည္ အာျဗဟံကို သခင္ဟုေခၚေဝၚ၍ သူ၏စကားကို နားေထာင္သကဲ့သို႔ ကိုယ္ခင္ပြန္း၏အုပ္စိုးျခင္းကို  ဝန္ခံၾက၏။ သင္တို႔သည္ ေကာင္းမြန္စြာ က်င့္၍ ေၾကာက္ရြံ႔တုန္လႈပ္ျခင္း အလ်င္းမရွိဘဲေနလွ်င္ စာရာ၏သမီးျဖစ္ၾက၏။
ထိုနည္းတူ၊ ေယာက္်ားတို႔၊ ဆုေတာင္းျခင္းအမႈ၌ အဆီးအတားမရွိေစျခင္းငွါ အသက္ရွင္ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ကို ဆက္ဆံ၍ အေမြခံရေသာ သူခ်င္းကဲ့သို႔ သတိပညာႏွင့္ေလ်ာ္စြာ ကိုယ္ခင္ပြန္းႏွင့္အတူေန၍ အားနည္းေသာသူ ကို ျပဳသင့္သည္အတိုင္း သူ႔ကိုေစာင့္မျပဳစုၾကေလာ့။
အခ်ဳပ္အျခာစကားဟူမူကား၊ သင္တို႔အေပါင္းသည္ စိတ္တညီတညြတ္တည္းရွိၾကေလာ့။ စိတ္ၾကင္နာျခင္း၊ ညီအစ္ကိုခ်င္းကဲ့သို႔ ခ်စ္ျခင္း၊ သနားစံုမက္ျခင္း၊ စိတ္ႏွိမ့္ခ်ျခင္းရွိၾကေလာ့။
သင္တို႔သည္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကို အေမြခံေစျခင္းအလိုငွါ ေခၚေတာ္မူေသာသူျဖစ္သည္ဟု သိမွတ္၍ အခ်င္းခ်င္းရန္တံု႔မမူ၊ ျပန္၍မကဲ့ရဲ႔၊ ေမတၱာပို႔ျခင္း ကိုျပဳၾကေလာ့။
အသက္ကိုေမြ႔ေလ်ာ္ေစ၍၊ ေကာင္းမြန္ေသာေန႔ရက္တို႔ကို ေတြ႔ျမင္ျခင္းငွါ အလိုရွိေသာသူသည္ မိမိလွ်ာကို မေကာင္းေသာအရာႏွင့္ကင္းလြတ္ေစ။ မိမိႏႈတ္ခမ္းလည္း မုသာစကားကိုမေျပာေစႏွင့္။ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၃း၁း၁၀
ငါသည္ထုိသက္ေသ ခံေသာသူ အရာ၌၎၊ တမန္ေတာ္ အရာ၌၎၊ ယံုၾကည္ျခင္းတရားႏွင့္ သမၼာတရားကိုတပါးအမ်ဳိးသားတို႔အား ေဟာေျပာေသာဆရာအရာ၌၎ ခန္႔ထားေတာ္မူေသာသူျဖစ္သည္ဟု ငါဆိုေသာ္၊ မုသာစကားကိုမဆုိ၊ မွန္ေသာစကားကိုဆုိ၏။
သို႔ျဖစ္၍၊ အရပ္ရပ္တို႔၌ ေယာက်္ားတို႔သည္ အမ်က္ထြက္ျခင္း၊ ျငင္းခံုျခင္းမရွိဘဲ၊ သန္႔ရွင္းေသာ လက္ကိုခ်ီ၍ ဆုေတာင္းေစျခင္းငွါ ငါအလိုရွိ၏။
ထုိနည္းတူ၊ မိန္းမတို႔သည္ က်စ္ေသာဆံပင္၊ ေရႊတန္ဆာ၊ ေက်ာက္ပုလဲ အဘုိးထုိက္တန္ေသာအဝတ္ႏွင့္ ကိုယ္ကိုမဆင္ဘဲ၊ ရွက္ေၾကာက္ျခင္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္းအားျဖင့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အဝတ္ႏွင့္၎၊
ဘုရားသခင္အားရိုေသေလးျမတ္ျခင္းကိုဝန္ခံျပဳစုေသာ မိန္းမဆင္သင့္သည္ အတိုင္း ေကာင္းေသာ အက်င့္ႏွင့္၎၊ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္ေစျခင္းငွါငါအလုိရွိ၏။
မိန္းမသည္ အုပ္စိုးျခင္းကုိ အစဥ္ဝန္ခံ၍ တိတ္ဆိတ္စြာ သင္ေစ။
မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ ေယာက်္ားကိုအစိုးတရျပဳေစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။ သူသည္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနအပ္၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ အာဒံကိုေရွ႔ဦးစြာ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၍၊ ေနာက္မွ ဧဝကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။
ထုိမွတပါး၊ အာဒံသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုမခံ၊ မိန္းမသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုခံ၍ လြန္က်ဴး၏။
သုိ႔ေသာ္လည္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္း ႏွင့္တကြ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းျခင္း၌ တည္လွ်င္၊ သားဘြားျခင္းအမႈ၌ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္လိမ့္မည္။တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၇း၁၅

The Battle of Armageddon

      The Battle of Armageddon This frightening apocalyptic word “Armageddon” refers to earth’s final battle which is gener...