တရားေသာမထုန္ကို ၾကဥ္ေရွာင္ၾကေလာ့။ လူျပဳ တတ္ေသာ အျခားဒုစရိုက္ရွိသမွ်တို႔သည္ ကိုယ္ျပင္၌ရွိ၏။ မတရားေသာေမထုန္ကို ျပဳေသာသူမူကား၊ မိမိကိုယ္ကို ပင္ ျပစ္မွား၏။
အဘယ္သို႔နည္း။ သင္တို႔ကိုယ္ခႏၶြာသည္ ဘုရားသခင္ေပး သနားေတာ္မူေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္တည္း ဟူေသာ၊ သင္တို႔အထဲ၌ က်ိန္းဝပ္၍ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္၏ ဗိမာန္ျဖစ္ေၾကာင္းကို၎၊ မိမိတို႔ကို မိမိတို႔မပိုင္ ေၾကာင္းကို၎၊ မသိၾကသေလာ။
သင္တို႔သည္ အဘိုးႏွင့္ဝယ္ေတာ္မူေသာသူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊ ဘုရားသခင္ ပိုင္ေတာ္မူေသာ သင္တို႔၏ ကိုယ္ခႏၶြာႏွင့္ စိတ္ဝိညာဥ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ဂုဏ္ေတာ္ကို ထင္ရွားၾကေစေလာ့။ေ ကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၆း၁၈-၂၀
ညီအစ္ကိုတို႔၊ အသက္ရွင္ျခင္းလကၡဏာ၊ သန္႔ရွင္းျခင္းလကၡဏာ၊ ဘုရားသခင္ ႏွစ္သက္ေတာ္မူဘြယ္ေသာ လကၡဏာ ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာယဇ္ကို သင္တို႔သည္ပူေဇာ္၍၊ မိမိကိုယ္ခႏၶာကို ဘုရားသခင္အား ဆက္ကပ္ျခင္းတည္းဟူေသာ သင္တို႔ ျပဳအပ္ေသာဝတ္ကို ျပဳမည္အေၾကာင္း ဘုရားသခင္၏က႐ုဏာေတာ္ကို ေထာက္ထား၍၊ သင္တို႔ကို ငါတိုက္တြန္း ႏႈိးေဆာ္ေပ၏။ေ ရာမၾသဝါဒစာ ၁၂း၁
ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္ ငါသံုးေဆာင္ရလွ်င္၊ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္း၍ သံုးေဆာင္သည္တြင္ အဘယ္ေၾကာင့္ကဲ့ရဲ႔ျပစ္တင္ျခင္းကို ခံရမည္နည္းဟု ဆိုလွ်င္မူကား၊
သင္တို႔သည္ စားေသာ္၎၊ ေသာက္ေသာ္၎၊ မည္သည့္အမႈကိုျပဳေသာ္၎၊ ဘုရားသခင္၏ဘုန္းေတာ္ကိုေထာက္၍ ခပ္သိမ္း ေသာအမႈကိုစၥကို ျပဳၾကေလာ့။
လူမ်ားတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္စိမ့္ေသာငွါ၊ ငါသည္ ကိုယ္အက်ိဳးကို မရွာဘဲ သူ႔အက်ိဳးကိုရွာ၍၊
ခပ္သိမ္းေသာလူတို႔၏ အလိုသို႔အရာရာ၌ လိုက္သည္နည္းတူ၊ သင္တို႔လည္း ယုဒလူ၊ ေဟလသလူ၊ ဘုရားသခင္၏အသင္းေတာ္ဝင္သူတို႔၌ ထိမိ၍ လဲစရာအေၾကာင္းကိုမျပဳဘဲ၊ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၀း
၃၀-၃၃
ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ေနလည္းျဖစ္ေတာ္မူ၏။ အကြယ္အကာလည္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ထာဝရဘုရားသည္ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ ဘုန္းအသေရကို ေပးေတာ္မူ၏။ ေျဖာင့္မတ္စြာက်င့္ေသာသူတို႔အား ေကာင္းေသာအရာကို ျငင္းေတာ္မမူူ။ ဆာလံက်မ္း ၆၄း၁၁
ထိုသခင္၌ ငါသိ၏ဟု ဆိုေသာသူသည္၊ ထိုသခင္က်င့္ေတာ္မူသည္ နည္းတူ က်င့္ရမည္။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၆
အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုသို႔အလိုငွါ သင္တို႔ကိုေခၚေတာ္မူၿပီ၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို႔အတြက္ ခံေတာ္မူသည္ျဖစ္၍ ေျခေတာ္ရာကို ေရွာက္လိုက္ေစျခင္းငွါ ပံုသက္ေသကိုထားေတာ္မူၿပီ။
ထိုသခင္သည္ ဒုစရိုက္ကိုမျပဴ။ ႏႈတ္ေတာ္၌လည္း မုသာကိုရွာမေတြ႔။ ရွင္ေပတရုၾသဝါဒစာပဌမေစာင္၂း၂၁း၂၂
ေနာင္ကာလသည္ ခဲယဥ္းေသာ ကာလျဖစ္မည္ဟု သိမွတ္ေလာ့။ အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊
လူတို႔သည္ ကိုယ္ကိုကုိယ္ခ်စ္ေသာသူ၊ ေငြကိုတပ္မက္ေသာသူ၊ ဝါၾကြားေသာသူ၊ ေထာင္လႊားေစာ္ကားေသာသူ၊ သူ႔အသေရ ကိုရႈတ္ခ်ေသာသူ၊မိဘစကားကိုနားမေထာင္ေသာသူ၊ ေက်းဇူးမရွိေသာသူ၊ သန္႔ရွင္းျခင္းမရွိေသာသူ၊
ပကတိၾကင္ နာစံုမက္ျခင္းႏွင့္ကင္းေသာသူ၊ ရန္ၿငိဳးဖဲြ႔ေသာသူ၊ ေခ်ာစားတတ္ေသာသူ၊ ကိုယ္ဣေျႏၵကို မခ်ဳပ္တည္းႏုိင္ေသာသူ၊ ျပင္းထန္ေသာသူ၊ သူေတာ္ေကာင္းကိုမုန္းေသာသူ၊
သစၥာကိုဖ်က္တတ္ေသာသူ၊ သတိ ေပးျခင္းကိူမခံေသာသူ၊ မာန္မာနႏွင့္ယစ္မူးေသာသူ၊ ဘုရားသခင္ကုိ ႏွစ္သက္သည္ထက္ ကာမဂုဏ္ခံစားျခင္း ကိုသာ၍ ႏွစ္သက္ေသာသူ၊ ဘုရားဝတ္၌ေမြ႔ေလ်ာ္ေယာင္ေဆာင္၍၊
ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္း တန္ခိုးကို ျငင္းပယ္ေသာသူ ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။ ထုိသူတို႔ကိုေရွာင္ေလာ့။ တိေမာေသၾသဝါဒစာဒုတိယေစာင္ ၃း၁-၅
ေလာကကို၄င္း၊ ေလာက၌ရွိေသာ အရာတို႔ ကို၄င္း၊ မခ်စ္ၾကႏွင့္။ ေလာကကိုခ်စ္ေသာသူ မည္သည္ကား၊ ခမည္းေတာ္ကို ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမရွိ။
ေ
လာက၌ ရွိသမွ်ေသာအရာတည္းဟူေသာ ကိုယ္ကာယတပ္မက္ျခင္း၊ မ်က္စိတပ္မက္ျခင္း၊ ေလာကီစည္းစိမ္၌ ဝါၾကြားျခင္းတို႔သည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္မစပ္ဆိုင္၊ ေလာကႏွင့္သာစပ္ဆိုင္ၾက၏။
ေလာကႏွင့္ ေလာကီတပ္ မက္ျခင္းသည္ ေရြ႔သြားကြယ္ေပ်ာက္တတ္၏။ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ႏွင့္အညီ က်င့္ေသာသူမူကား၊ နိစၥထာဝရတည္၏။ ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၂း၁၅-၁၇
အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္ ဤေလာကထဲသို႔ အဘယ္အရာမွ်မပါဘဲ လာသည္ျဖစ္၍ ထြက္သြားလွ်င္လည္း၊ အဘယ္အရာကိုမွ် ယူ၍မသြားႏိုင္ဟု ထင္ရွားလွ်က္ရွိ၏။
သို႔ျဖစ္၍ စားရန္၊ ဝတ္ရန္ ရွိသမွ်ႏွင့္ ေရာင့္ရဲလွ်က္ေနၾကကုန္အံ့။
ေငြရတတ္ျခင္းငွါ အလိုရွိေသာသူတို႔သည္ အျပစ္ေသြးေဆာင္ျခင္း၊ ဘမ္းမိျခင္း၊ မိုက္မဲဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ တပ္မက္ျခင္းမ်ားထဲသို႔ က်ေရာက္တတ္၏။ ထိုသို႔ ေသာအားျဖင့္ လူတို႔သည္ အက်ိဳးနည္းျခင္း၊ ပ်က္ဆီးျခင္း၌ နစ္မြမ္းတတ္ၾက၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ ေငြကိုတပ္မက္ ျခင္းသည္ မေကာင္းေသာအမႈအေပါင္းတို႔တြင္ မူလအျမစ္ျဖစ္သတည္း။ လူအခ်ိဳ႔တို႔သည္ ေငြကိုတပ္မက္ေသာ ေၾကာင့္ ယံုၾကည္ျခင္းတရားလမ္းမွ လႊဲသြား၍၊ ပူပန္ျခင္းေဝဒနာမ်ားႏွင့္ ကိုယ္ကိုကိုယ္ထုတ္ျခင္းခပ္ေအာင္ ထိုးၾကၿပီ။
သို႔ျဖစ္၍၊ အုိဘုရားသခင္၏လူ၊ သင္သည္ ထိုအျပစ္မ်ားကို ၾကဥ္ေရွာင္ေလာ့။ ေျဖာင့္မတ္စြာက်င့္ျခင္း၊ ဘုရားဝတ္၌ ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္း၊ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ သည္းခံျခင္း၊ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ျခင္းတို႔ကို မွီေအာင္လိုက္ေလာ့။
ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ဆိုင္၍ ေကာင္းစြာေသာတိုက္လွန္ျခင္းကို ျပဳေလာ့။ ထာဝရအသက္ကို ကိုင္ယူေလာ့။ ထိုအသက္ ကိုရမည္အေၾကာင္း၊ သင္သည္ေခၚေတာ္မူျခင္းကို ခံရ၍၊ သက္ေသအမ်ားတို႔ေရွ႔၌ ေကာင္းမြန္စြာ ဝန္ခံၿပီ။ တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၆း၇း-၁၂
ထိုသို႔ ျပဳလွ်င္ အဘယ္သူမွ်ႀကံ၍ မမွီႏိုင္ေသာ ဘုရားသခင္၏ ၿငိမ္သက္ျခင္းသည္ ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ သင္တို႔၏စိတ္ႏွလံုး တို႔ကို ေစာင့္မလိမ့္မည္။
ၾကြင္းေသးေသာစကားဟူမူကား၊ ညီအစ္ကိုတို႔၊ သမၼာတရားႏွင့္ဆိုင္ေသာ အက်င့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အက်င့္၊ ေျဖာင့္မတ္ေသာအက်င့္၊ စင္ၾကယ္ေသာအက်င့္၊ သူတပါးႏွစ္သက္ဘြယ္ေသာ အက်င့္၊ ခ်ီးမြမ္းဘြယ္ေသာ အက်င့္ ရွိသမွ်တို႔ကို၎၊ ပါရမီတပါးပါး၊ ေကာင္းေသာသီတင္း တပါးပါးႏွင့္္ဆိုင္ေသာ အက်င့္တို႔ကို၎၊ ႏွလံုးသြင္း ၾကေလာ့။
သင္တို႔သည္ အထက္ကသင္ယူ၍ ငါ၌ၾကားျမင္ခဲ့ၿပီးသမွ်တို႔ကို က်င့္ၾကေလာ့။ ထိုသို႔က်င့္လွ်င္၊ ၿငိမ္သက္ျခင္း၏ အရွင္ဘုရားသခင္သည္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိေတာ္မူလိမ့္မည္။
ယခု၌လည္း သင္တို႔သည္ ငါ့ကိုၾကည့္ရႈျပဳစုခ်င္ေသာ ေစတနာစိတ္ႏွင့္ ျပည့္စံုျပန္သည္ျဖစ္၍၊ ငါသည္ သခင္ဘုရား၌ အလြန္ဝမ္းေျမာက္ျခင္းရွိ၏။ ထိုေစတနာစိတ္သည္ အထက္ကရွိေသာ္လည္း ျပဳစုရေသာအခြင့္ မရွိၿပီ။
ထိုသို႔ငါဆိုေသာ္၊ ကိုယ္တိုင္ဆင္းရဲျခင္းကို ရည္မွတ္၍ ဆိုသည္မဟုတ္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါသည္ ေတြ႔ႀကံဳသမွ်ေသာ အျခင္းအရာတို႔၌ ေရာင့္ရဲေသာစိတ္ ရွိအံံံ့ေသာငွါ သင္မိၿပီ။
ရႈတ္ခ်ျခင္းကို၎၊ ၾကြယ္ဝျခင္းကို၎ ခံတတ္၏။ ဝစြာစားျခင္း၊ မြတ္သိပ္ျခင္း၊ စည္းစိမ္ရွိျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္းတို႔ကို ခံရအံ့ေသာငွါ၊ အရပ္ရပ္တို႔တြင္ အရာရာ၌ သင္မိၿပီ။ ဖိလိပၸိၾသဝါဒစာ ၄း၇-၁၂
မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။
ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။
ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။
အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။
ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။
ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၂း၁၀-၁၆
ဥပုသ္ေန႔အဘို႔ဆာလံသီခ်င္း။ ထာဝရဘုရား၏ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္း၍၊
အျမင့္ဆံုးေသာဘုရား၏ နာမေတာ္ကို ေထာမနာ သီခ်င္းဆုိုျခင္း ငွာ၎၊
စာင္းႏွင့္တကြ ႀကိဳးဆယ္ပင္ရွိေသာ တုရိယာ၊ တေယာ၊ မိေက်ာင္းတို႔ကို တီး၍၊ ကရုဏာေတာ္ႏွင့္ သစၥာေတာ္ကို နံနက္အခ်ိန္၊ ညအခ်ိန္ အစဥ္အတိုင္း ျပျခင္းငွာ၎ ေလ်ာက္ပတ္ေပ၏။
အုိထာဝရ ဘုရား၊ အမႈေတာ္မ်ားအားျဖင့္ အကြၽႏ္ုပ္ကို ဝမ္းေျမာက္ေစေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ လက္ေတာ္ႏွင့္ ျပဳျပင္ေတာ္ မူသမွ်တို႔ေၾကာင့္ ရႊင္လန္းစြာ သီခ်င္းဆိုပါမည္။
အိုထာဝရဘုရား၊ စီရင္ေတာ္မူေသာ အမႈတို႔သည္ ႀကီးမား၍၊ အႀကံအစည္ေတာ္လည္း အလြန္နက္လွပါ၏။
တိရစာၦန္ သေဘာရွိေသာ သူမသိ၊ မိုက္ေသာသူနားမလည္ေသာ အမူအရာဟူမူကား၊
မတရား ေသာသူတို႔သည္ ျမက္ပင္ကဲ့သို႔ ေပါက္၍၊ အဓမၼအမႈကို ျပဳေသာသူတို႔သည္ ပြင့္လန္း ၾကေသာအခါ၊ ထာဝရပ်က္စီးျခင္း သို႔ေရာက္ရေသာ အေၾကာင္းေပတည္း။
ကိုယ္ေတာ္မူကား၊ အစဥ္အၿမဲ ႀကီးျမင့္ေတာ္မူေသာ ထာဝရဘုရား ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဆာလံက်မ္း ၉၂း၁-၈
မတရား ေသာသူတို႔ကို အျပစ္မွ လႊတ္ေသာသူႏွင့္၊ ေျဖာင္မတ္ေသာသူတို႔ကိုအျပစ္စီရင္ေသာ သူႏွစ္ေယာက္လုံးတုိ႔ ကိုိ ထာဝရ ဘုရား စက္ဆုပ္ရြံရွာ ေတာ္မူ၏။
မိုက္မဲေသာသူသည္ ပညာကို အလုိမရွိသည္ ျဖစ္၍၊ ပညာအဘိုးကို အဘယ္ေၾကာင့္ သူ၌အပ္ရသနည္း။
အေဆြခင္ပြန္းသည္ အခါ ခပ္သိမ္းခ်စ္တတ္၏။ ညီအစ္ကိုသည္ ဒုကၡကာလ အဘို႔ေမြးဖြားလ်က္ရွိ၏။
ဥာဏ္ မဲ့ေသာသူသည္လက္ဝါးခ်င္းရုိက္၍၊ အေဆြခင္ပြန္း အေရွ႔မွာ အာမခံတတ္၏။
ရန္ေတြ႔ျခင္းကိုႏွစ္သက္ေသာ သူသည္ လြန္က်ဴးျခင္းကိုလည္း ႏွစ္သက္တတ္၏။ မိမိတံခါးကိုခ်ီးျမ‡င့္ေသာ သူသည္ပ်က္စီးျခင္းကို ရွာတတ္၏။
သေဘာေကာက္ေသာသူသည္ ေကာင္းေသာအကိ်ဳးကိုမေတြ႔တက္။ စကားလိမ္ေသာသူသည္ ေဘးဥပေဒႏွင့္ ေတြ႔ႀကံဳတတ္၏။
မိုက္ေသာသူကို ျဖစ္ဘြားေစေသာသူသည္မိမိကိုု မိမိ ဝမ္းနည္းေစတတ္၏။ မိုက္ေသာသူ၏အဘ၌ ဝမ္းေျမာက္စရာ အေၾကာင္းမရွိ။
စိတ္ရႊင္လန္းျခင္းသည္ က်န္းမာ ေစတတ္၏။ စိတ္ပ်က္ျခင္းမူကား၊ အရုိးတုိ႔ကိုေသြ႔ေျခာက္ေစတတ္၏။
မတရား ေသာသူသည္ တရားလမ္းကို ဖ်က္ေသာအဘိုးတံစိုးကို သူတပါး၏ ခါးပုိက္အိတ္ထဲက ႏႈိက္ယူတတ္။
ဥာဏ္ရွိ ေသာသူသည္ပညာကိုမ်က္ေမွာက္ ျပဳတတ္၏။ မိုက္ေသာသူ၏ မ်က္စိမူကား၊ ေျမႀကီးစြန္း တိုင္ေအာင္လွည့္၍ ၾကည့္ရႈတတ္၏။
မိုက္ေသာသူသည္ အဘဝမ္းနည္းစရာ အေၾကာင္း၊ ေမြးေသာအမိစိတ္ညစ္စရာ အေၾကာင္း ျဖစ္၏။
ေျဖာင့္မတ္ေသာ သူကိုအျပစ္ဒဏ္ မေပးေကာင္း။ တရားသျဖင့္စီရင္ေသာ မင္းကိုလည္း မထိခုိက္ေကာင္း။
သိပၸံအတတ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာသူသည္စကာမမ်ားတတ္။ ဥာဏ္ေကာင္းေသာသူသည္လည္း ဧေသာ စိတ္ရွိတတ္၏၊
မိုက္ေသာသူပင္ တိတ္ဆိတ္စြာေနလွ်င္ ပညာရွိဟူ၍င္း၊ မိမိႏႈတ္ကို မဖြင့္ဘဲ ေနေသာသူကိုလည္း ဥာဏ္ေကာင္း ေသာသူဟူ၍င္း သူတပါးထင္တတ္၏၊၊ သုတၱံက်မ္း ၁၇း၁၅-၂၈
သို႔ျဖစ္၍၊ အရပ္ရပ္တို႔၌ ေယာက်္ားတို႔သည္ အမ်က္ထြက္ျခင္း၊ ျငင္းခံုျခင္းမရွိဘဲ၊ သန္႔ရွင္းေသာ လက္ကိုခ်ီ၍ ဆုေတာင္းေစျခင္းငွါ ငါအလိုရွိ၏။
ထုိနည္းတူ၊ မိန္းမတို႔သည္ က်စ္ေသာဆံပင္၊ ေရႊတန္ဆာ၊ ေက်ာက္ပုလဲ အဘုိးထုိက္တန္ေသာအဝတ္ႏွင့္ ကိုယ္ကိုမဆင္ဘဲ၊ ရွက္ေၾကာက္ျခင္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္းအားျဖင့္၊ ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အဝတ္ႏွင့္၎၊
ဘုရားသခင္အားရိုေသေလးျမတ္ျခင္းကိုဝန္ခံျပဳစုေသာ မိန္းမဆင္သင့္သည္ အတိုင္း ေကာင္းေသာ အက်င့္ႏွင့္၎၊ ကိုယ္ကိုတန္ဆာဆင္ေစျခင္းငွါငါအလုိရွိ၏။
မိန္းမသည္ အုပ္စိုးျခင္းကုိ အစဥ္ဝန္ခံ၍ တိတ္ဆိတ္စြာ သင္ေစ။
မိန္းမသည္ဆံုးမၾသဝါဒေပးျခင္း၊ ေယာက်္ားကိုအစိုးတရျပဳေစျခင္း အခြင့္ကိုငါမေပး။ သူသည္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနအပ္၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ အာဒံကိုေရွ႔ဦးစြာ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၍၊ ေနာက္မွ ဧဝကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။
ထုိမွတပါး၊ အာဒံသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုမခံ၊ မိန္းမသည္ လွည့္ျဖားျခင္းကိုခံ၍ လြန္က်ဴး၏။
သုိ႔ေသာ္လည္း၊ ဣေျႏၵေစာင့္ျခင္း ႏွင့္တကြ ယံုၾကည္ျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းျခင္း၌ တည္လွ်င္၊ သားဘြားျခင္းအမႈ၌ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္လိမ့္မည္။ တိေမာေသၾသဝါဒပဌမေစာင္ ၂း၈-၁၅
တဖန္ထာဝရဘုရား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဇိအုန္သတုိ႔သမီးတုိ႔သည္ စိတ္ျမင့္၍၊ မိမိလည္ပင္းကုိျပ လ်က္၊ မ်က္စိေလာ္လည္လ်က္၊ ေျခခ်င္းတန္ဆာျမည္လ်က္၊ စိတ္စိတ္လွမ္းသြားတတ္ေသာေၾကာင့္၊
ဘုရားရွင္သည္ ဇိအုန္ သတုိ႔သမီးတုိ႔ကုိ ေခါင္းတုံးျဖစ္ေစေတာ္မူမည္၊၊ ထာဝရဘုရားသည္ သူတုိ႔မွ အဝတ္ကုိပယ္၍ အရွက္ခြဲေတာ္မူမည္။
ထုိကာလ၌ ဘုရားရွင္သည္ သူတုိ႔ေျခခ်င္း၊ စ်ာဦးထုပ္၊ လဆန္းရုပ္လည္ဆြဲ၊
နားသန္သီး၊ လက္ေကာက္၊ မ်က္ႏွာဖုံး၊
ေပါင္းသရဖူ၊ ေရႊေျခႀကိဳး၊ ခါးပန္း၊ ႏွာေခါင္းဘူး၊
လက္ဖြဲ႔၊ လက္စြပ္၊ ႏွာဆြဲ၊
ေရႊစ်ာအကႌ်၊ တပက္၊ ေခါင္းၿခဳံ၊ လြယ္အိတ္၊ ေဟရွာယအနာဂတိၱက်မ္း ၃း၁၆း၂၂
ထိုေနာက္ ဘုရားသခင္က၊ သင္ထ၍ ေဗသလအရပ္သို႔ သြားေနေလာ့။ သင္သည္ အစ္ကိုဧေသာ ထံမွ ေျပးေသာအခါ၊ သင့္အား ထင္ရွားေသာ ဘုရားသခင္အဘို႔၊ ထိုအရပ္၌ ယဇ္ပလႅင္ကို တည္ေလာ့ဟု၊ ယာကုပ္အား မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ထိုအခါ ယာကုပ္သည္ အိမ္သူအိမ္သားမ်ားႏွင့္၊ မိမိ၌ရွိေသာသူ အေပါင္းတို႔ကို ေခၚ၍၊ သင္တို႔တြင္ ပါေသာ၊ တပါးအမ်ိဳးသားတို႔၏ ဘုရားတို႔ကို ပယ္ပစ္ၾကေလာ့။ အဝတ္ကိုလဲ၍ သန္႔ရွင္းျခင္းရွိေစၾကေလာ့။
ယခု ထ၍ ေဗသလအရပ္သို႔ သြားၾကစို႔။ ငါသည္