ကၽြန္ေတာ္ ေဒါသအထြက္ဆံုးဘဲ တရားေဟာ ဆရာေတြ သမၼာက်မ္း
အနွင့္အဆံုး မဖတ္ဘဲနွင့္ ကိုလိုခ်င္တဲ့အခ်က္ေလာက္ဖတ္ျပီး တရား
ေဟာေနတာ တကယ္ရြံတယ္ မုန္းလည္း မုန္းတယ္ လံုးဝမၾကိဳက္ဘူး
မေျပာဘူးလားေနတယ္ မေနရာဘူး သူတို့လိမ္ညွာစားေနတာ သိေတာ့
မခံနိုင္ဘူး တကယ္မခံနိုင္ဘူး ဒီဆရာ အရွက္မကြဲခ်င္ရင္ေတဒီyoutude
ျမန္ျမန္ဖ်က္ပါ ေနာက္ေန႔ၾကည့္လို့ ေတြရွင္ေတာ့ youtudeအေပၚေရာက္လာျပီမွတ္ နံမည္နွင့္ တကြာေမးျပီေျပာမွာျဖစ္တယ္ လံုးဝမထားဘူး
ေတြံရေစမယ္
သင္တို႔တြင္ အႀကီးျဖစ္ေသာသူသည္ သင္တို႔ အေစခံျဖစ္ရ၏။
အၾကင္သူသည္ မိမိကိုေျမွာက္အံ့၊ ထိုသူသည္ ႏွိမ္ခ်ျခင္းသို႔ ေရာက္လတံ့။ အၾကင္သူသည္ မိမိကိုႏွိမ္ခ်အံ့၊ ထိုသူသည္ ေျမွာက္ျခင္းသို႔ ေရာက္လတံ့။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အမဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ေကာင္းကင္ ႏိုင္ငံေတာ္၏တံခါးကို လူတို႔ေရွ႔မွာပိတ္ထား၍ မိမိတို႔လည္းမဝင္၊ ဝင္လိုေသာသူတို႔ကိုလည္း ဆီးတားၾက၏။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ မုတ္္ဆိုးမ အိမ္ကို လုယူသိမ္းစား၍၊ အျပစ္မေပၚေစျခင္းငွါ ရွည္စြာေသာပဌနာစကားကို ရြတ္တတ္ၾက၏။ ထိုေၾကာင့္ သာ၍ ႀကီးစြာေသာဒဏ္ကိုခံရၾကလတံ့။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏၊ အေၾကာင္းမူကား လူတေယာက္ ကိုပင္ ဘာသာသြင္းျခင္းငွါ ကုန္းေၾကာင္းေရေၾကာင္း ပတ္ပတ္လည္လွည့္လည္၍ ဘာသာသြင္းၿပီးေသာသူကိုလည္း၊ မိမိတို႔ထက္ ႏွစ္ဆေသာငရဲသားျဖစ္ေစၾက၏။
လမ္းျပေသာလူကန္းတို႔၊ သင္တို႔သည္ အမဂၤလာရွိၾက၏။ ဗိမာန္ေတာ္ကို တိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကို ျပဳလွ်င္ မတည္။ ဗိမာန္ေတာ္၏ေရႊကို တိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကိုျပဳလွ်င္ တည္သည္ဟု သင္တို႔ဆိုၾက၏။
လူမိုက္ လူကန္းတို႔၊ အဘယ္အရာသည္ သာ၍ျမတ္သနည္း။ ထိုေရႊကားျမတ္သေလာ။ ထိုေရႊကိုသန္႔ရွင္းေစေသာ ဗိမာန္ ေတာ္ကားျမတ္သေလာ။
တနည္းကား၊ ယဇ္ပလႅင္ကိုတိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကိုျပဳလွ်င္ မတည္။ ယဇ္ပလႅင္ေပၚမွာရွိေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို တိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကိုျပဳလွ်င္ တည္သည္ဟု သင္တို႔ဆုိၾက၏။
လူမိုက္လူကန္းတို႔ အဘယ္အရာသည္သာ၍ျမတ္သနည္း။ ထိုပူေဇာ္သကၠာကား ျမတ္သေလာ။ ထိုပူေဇာ္သကၠာ ကို သန္႔ရွင္းေစေသာ ယဇ္ပလႅင္ကားျမတ္သေလာ။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၃း၁-၁၉
က်မ္းျပဳဆရာႏွင့္၊ ဖာရိရွဲတို႔က၊ ဘုရားကိုလြန္က်ဴး၍ေျပာေသာ ဤသူကား အဘယ္သူနည္း။ ဘုရားသခင္မွတပါး အဘယ္သူသည္ အျပစ္ကိုလႊတ္ႏိုင္သနည္းဟု ထင္မွတ္ၾက၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၅း၂၁
က်မ္းျပဳဆရာႏွင့္ဖာရိရွဲတို႔က၊ သင္တို႔သည္ အခြန္ခံေသာသူ၊ ဆိုးေသာသူတို႔ႏွင္အတူ အဘယ္ ေၾကာင့္ စားေသာက္ၾကသနည္းဟု တပည့္ေတာ္တို႔ကို ကဲ့ရဲ႔ျပစ္တင္ၾက၏။
ေယရႈကလည္း၊ က်န္းမာေသာသူ တို႔သည္ ေဆးသမားကိုအလိုမရွိၾက။ နာေသာသူတို႔ သာလွ်င္ အလိုရွိၾက၏။
ေျဖာင့္မတ္ေသာသူတို႔ကို ေနာင္တ သို႔ေခၚျခင္းငွါ ငါလာသည္မဟုတ္။ ဆိုးေသာ သူတို႔ကို ေခၚျခင္းငွါ ငါလာသည္တည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
လူအခ်ိဳ႔တို႔က၊ ေယာဟန္၏တပည့္တို႔ႏွင့္ ဖာရိရွဲတို႔သည္ အစာေရွာင္ျခင္းႏွင့္ဆုေတာင္းျခင္းတို႔ကို အဖန္တလဲလဲျပဳၾကသည္ျဖစ္၍၊ အဘယ္ေၾကာင့္ကိုယ္ေတာ္၏တပည့္တို႔သည္ စားေသာက္လ်က္ ေနၾကပါသ နည္း ဟု ေလွ်ာက္ၾက၏။ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၅း၃၀း၃၃
ထိုမွတပါး လူသားသည္ ဥပုသ္ေန႔ကိုပင္ အစိုးရသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
အျခားေသာဥပုသ္ေန႔၌ ကိုယ္ေတာ္သည္ တရားစရပ္သို႔ဝင္၍ ဆံုးမၾသဝါဒေပးေတာ္မူသည္တြင္၊ ထိုစရပ္၌ လက္်ာလက္ေသေသာသူတေယာက္ရွိ၏။
ဥပုသ္ေန႔၌ သူ၏ေရာဂါကို ၿငိမ္းေစမည္ မၿငိမ္းေစမည္ကို က်မ္းျပဳဆရာႏွင့္ ဖာရိရွဲတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္၌ ျပစ္တင္ခြင့္ကိုရွာ၍ ေခ်ာင္းၾကည့္ၾက၏။
ကိုယ္ေတာ္သည္ သူတို႔အႀကံအစည္ကို သိလွ်င္၊ လက္ေသေသာသူအား၊ ထေလာ့။ အလယ္၌မတ္တတ္ေနေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္အတိုင္း ထုိသူသည္ ထ၍ မတ္တတ္ေနၾက၏။
ေယရႈကလည္း၊ သင္တို႔ကို ငါေမးမည္။ ဥပုသ္ေန႔၌ အဘယ္သို႔ျပဳရသနည္း။ ေက်းဇူး ျပဳအပ္သေလာ။ သူ႔အက်ိဳးကိုဖ်က္ဆီးအပ္သေလာ။ အသက္ကိုကယ္အပ္သေလာ၊ သတ္အပ္သေလာဟု ပရိသတ္ တို႔အား ေမးေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊
ထိုသူအေပါင္း တို႔ကို ပတ္လည္ၾကည့္ရႈလ်က္၊ သင္တို႔၏လက္ကို ဆန္႔ေလာ့ဟု ထိုသူအားမိန္႔ေတာ္မူ၍ သူသည္မိမိလက္ ကိုဆန္႔လွ်င္၊ ထိုလက္သည္ လက္တဘက္ကဲ့သို႔ ပကတိျဖစ္ေလ၏။ ရွင္လုကာခရစ္ဝင္
၆း ၅-၁၀
ထိုအခါ ဖာရိရွဲတို႔ႏွင့္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔မွေရာက္လာေသာ က်မ္းျပဳဆရာအခ်ိဳ႔တို႔သည္ အထံေတာ္၌ စုေဝး၍၊
တပည့္ေတာ္အခ်ိဳ႔တို႔သည္ ညစ္ညဴးေသာလက္တည္းဟူေသာ ေရမေဆးေသာလက္ႏွင့္ အစာစား သည္ကိုျမင္လွ်င္ အျပစ္တင္ၾက၏။
အေၾကာင္းမူကား၊ ေရွးလူေဟာင္းတို႔မွ ဆက္ဆံေသာနည္းဥပေဒသကို ခံယူေသာဖာရိရွဲမွစ၍ ယုဒလူအေပါင္းတို႔သည္ လက္ဆုပ္မေဆးဘဲ အစာကိုစားေလ့မရွိ။
ေစ်းမွျပန္လာေသာ အခါ၌လည္း ေဆးျခင္း မျပဳဘဲစားေလ့မရွိ။ ထိုမွတပါး၊ ခြက္၊ ဖလား၊ ေၾကးဝါပုကန္၊ ခုတင္တို႔ ေဆးျခင္းမွစ၍ အျခားေသာထံုးတမ္းမ်ားကို ခံယူ၍က်င့္ေလ့ရွိ၏။
ထိုအခါ ဖာရိရွဲတို႔ႏွင့္ က်မ္းျပဳဆရာတို႔က၊ ေရွးလူေဟာင္းတို႔မွ ဆက္ခံေသာနည္းဥပေဒသကို ကိုယ္ေတာ္၏တပည့္တို႔သည္ မက်င့္ဘဲလ်က္ အဘယ္ေၾကာင့္ညစ္ညဴးေသာ လက္ႏွင့္အစာစားၾကပါသနည္းဟု ေမးေလွ်ာက္ၾကလွ်င္၊ ကိုယ္ေတာ္က၊ က်မ္းစာလာသည္အတိုင္း၊
ေဟရွယသည္ လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာသင္တို႔ကို ရည္မွတ္လ်က္၊ ဤလူမ်ိဳးသည္ ႏႈတ္ခမ္းႏွင့္ငါ့ကိုရိုေသၾက၏။ စိတ္ႏွလံုးမူကား ငါႏွင့္ေဝးလွ၏။
လူတို႔စီရင္ေသာ ပညတ္တို႔ကို သြန္သင္၍နည္းဥပေဒသေပးလ်က္ပင္၊ ငါ့ကိုအခ်ည္းအႏွီး ကိုးကြယ္ၾက၏ဟု၊ ေနာက္ျဖစ္ လတံ့ေသာအရာကို ေလ်ာက္ပတ္စြာေဟာခဲ့ၿပီ။
အေၾကာင္းမူကား၊ သင္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ကို ပယ္၍ ခြက္ဖလားေဆးျခင္းတည္းဟူေသာ လူတို႔မွဆက္ခံေသာ နည္းဥပေဒသကို ကိုခံယူလ်က္၊ ထိုသို႔ေသာ အျခားအက်င့္အေလ့မ်ားတို႔ကို က်င့္ေလ့ရွိၾက၏။
သင္တို႔သည္ အဆက္ဆက္ခံ ေသာနည္းဥပေဒသကို က်င့္ရေသာအခြင့္ရွိေစျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကို ေလ်ာက္ပတ္စြာ ပယ္ၾကသည္တကား။
ေမာေရွ၏ ပညတ္ကား၊ မိဘကိုရိုေသစြာျပဳေလာ့။ အၾကင္သူသည္ မိဘကို ႏႈတ္ျဖင့္ ျပစ္မွား၏၊ ထိုသူသည္ အေသသတ္ျခင္းကိုခံေစဟု လာသတည္း။ရွင္မာကုခရစ္ဝင္ ၇း၁-၁၀
နတ္ဆိုးကို ႏွင္ထုတ္ေတာ္မူၿပီးမွ ထိုအေသာသူသည္ စကားေျပာ၏။ လူအစုအေဝးတို႔သည္ လည္းအံ့ၾသ၍၊ ဣသေရလအမ်ိဳး၌ ဤကဲ့သို႔မျမင္ရစဖူးဟုေျပာဆိုၾက၏။
ဖာရိရွဲတို႔ကလည္း၊ နတ္ဆိုးအႀကီးကို အမွီ ျပဳ၍ နတ္ဆိုးတို႔ကိုႏွင္ထုတ္သည္ဟုေျပာဆိုၾက၏။
ေယရႈသည္ တရားစရပ္တို႔၌ ဆံုးမၾသဝါဒေပးလ်က္၊ ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ဧဝံေဂလိတရားကို ေဟာလ်က္၊ လူမ်ားခံရေသာအနာေရာဂါအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ကို ၿငိမ္းေစလ်က္၊ ၿမိဳ႔ရြာရွိသမွ်တို႔ကို ေဒသစာရီ လွည့္လည္ေတာ္မူ၏။ လူအစုအေဝးတို႔ကိုျမင္ေတာ္မူလွ်င္ သနားျခင္းစိတ္ရွိေတာ္မူ၏။ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၉း၃၃-၃၅
ထိုကာလအခါေယရႈသည္ ဥပုသ္ေန႔၌ ဂ်ံဳ၊ စပါး၊ လယ္ကြက္တို႔ကို ေရွာက္ၾကြေတာ္မူလွ်င္၊ တပည့္ေတာ္ တို႔သည္ ဆာမြတ္ေသာေၾကာင့္ စပါးအသီးအႏွံကိုဆြတ္၍စားၾက၏။
ဖာရိရွဲတို႔သည္ျမင္လွ်င္၊ ကိုယ္ေတာ္၏ တပည့္တို႔သည္ ဥပုသ္ေန႔၌မျပဳအပ္ေသာအမႈကိုျပဳၾကပါသည္တကား ဟု ေလွ်ာက္ၾကေသာ္၊
ကိုယ္ေတာ္က၊ ဒါဝိဒ္သည္ မိမိအေဘာ္တို႔ႏွင့္တကြ မြတ္သိပ္ေသာအခါ၊
ဘုရားသခင္၏အိမ္ေတာ္သို႔ဝင္၍ မိမိမစားအပ္၊ မိမိအေဘာ္ မစားအပ္၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္တို႔သာစားအပ္ေသာ ေရွ႔ေတာ္ မုန္႔ကိုစားသည္ အေၾကာင္းကိုသင္တို႔သည္မဘတ္ဘူး သေလာ။
ယဇ္ပုေရာဟိတ္တို႔သည္လည္း ဗိမာန္ေတာ္တြင္ ဥပုသ္ေန႔၌ ဥပုသ္ပ်က္ေသာ္လည္၊ အျပစ္မသင့္သည္ကို ပညတၱိက်မ္း၌ မဘတ္ဘူးသေဘာ။
ငါဆိုသည္ကား၊ ဤအရပ္၌ဗိမာန္ေတာ္ထက္သာ၍ႀကီးျမတ္ေသာအရာ ရွိ၏။
ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၁၂း၁-၆
လူသားသည္ ဥပုသ္ေန႔ကို အစိုးရသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ထိုအရပ္မွၾကြ၍ တရားစရပ္သို႔ ဝင္ေတာ္မူ၏။ လက္တဘက္ေသေသာသူတေယာက္ရွိသည္ျဖစ္၍၊
လူအခ်ိဳ႔တို႔က၊ ဥပုသ္ေန႔၌ေရာဂါကိုၿငိမ္းေစအပ္သေလာဟု ကိုယ္ေတာ္၌အျပစ္တင္ခြင့္ကိုရွာ၍ ေမးေလွ်ာက္ၾက၏။
ကိုယ္ ေတာ္ကလည္း၊ မိမိ၌ သိုးတေကာင္တည္းရွိ၍ ထိုသိုးသည္ ဥပုသ္ေန႔၌ တြင္းထဲသို႔က်လွ်င္၊ မဆြဲမတင္ဘဲ ေနမည့္ သူတစံုတေယာက္မွ်သင္တို႔တြင္ရွိသေလာ။
လူသည္ သိုးထက္အလြန္ျမတ္ေပ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဥပုသ္ေန႔၌ ေက်းဇူးျပဳအပ္သည္ဟု ျပန္ေျပာေတာ္မူၿပီးမွ၊
ထိုသူအား၊ သင္၏လက္ကိုဆန္႔ေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၍၊ သူသည္ မိမိလက္ကိုဆန္႔လွ်င္ ထိုလက္သည္ လက္တဘက္ကဲ့သို႔ ပကတိျဖစ္ေလ၏။
ထိုအခါ ဖာရိရွဲတို႔သည္ထြက္၍ ကိုယ္ေတာ္ကို အဘယ္သို႔ဖ်က္ဆီးရအံ့နည္းဟု တိုင္ပင္ၾက၏။
ေယရႈသည္ သိေတာ္မူလွ်င္၊ အျခားသို႔ေျပာင္းၾကြ၍ မ်ားစြာေသာလူအေပါင္းတို႔သည္ ေနာက္ေတာ္သို႔ လိုက္ၾကသျဖင့္၊ သူတို႔၏အနာေရာဂါရွိသမွ်တို႔ကို ၿငိမ္းေစေတာ္မူ၏။
ထိုသူတို႔သည္ သိတင္းေတာ္ကို မဖြင့္ရမည္ အေၾကာင္း ပညတ္ေတာ္မူ၏။
ထိုအေၾကာင္းအရာကား၊ ပေရာဖက္ ေဟရွာယ၏ႏႈတ္ထြက္ျပည့္စံုမည္ အေၾကာင္း တည္း။ ႏႈတ္ထြက္အခ်က္ဟူမူကား၊
ငါေရြးခ်ယ္ေသာ ငါ့ကြၽန္ရင္း၊ ငါႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးေသာသူကိုၾကည့္ရႈေလာ့။ ထိုသူ၏အေပၚ ၌ ငါ့ဝိညာဥ္ကို ငါတည္ေစမည္။ သူသည္ လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ကို တရားေပးလိမ့္မည္။
ျငင္းခုံျခင္း၊ ဟစ္ေၾကာ္ျခင္းကိုမျပဳမူ၍၊ လမ္းခရီး၌ သူ၏အသံကို အဘယ္သူမွ်မၾကားေစရ။
နင္းနယ္လ်က္ရွိေသာ က်ဴပင္ကို မခ်ိဳး၊ မီးခိုးမ်ားေသာ မီးစာကိုမသတ္။ တရားသည္ေအာင္ျမင္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္း စီရင္လိမ့္မည္။
သူ၏ နာမကိုလည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔သည္ ကိုးစားၾကလိမ့္မည္ ဟု ေဟာထားသတည္း။
ထိုအခါ နတ္ဆိုးစြဲေသာ လူကန္းလူအ တေယာက္ကို အထံေတာ္သို႔ေဆာင္ခဲ့ၾကလွ်င္၊ ထိုလူကန္းလူအ သည္ မ်က္စိျမင္၍စကားေျပာႏိုင္ေအာင္ ကယ္မေတာ္မူ၏။
လူအစုအေဝးအေပါင္းတို႔သည္ မိန္းေမာေတြေဝ၍၊ ဤသူသည္ ဒါဝိဒ္၏သားေတာ္ျဖစ္လိမ့္မည္ေလာ ဟုေျပာဆုိၾက၏။
ဖာရိရွဲတို႔သည္ ၾကားလွ်င္၊ ဤသူသည္ နတ္ဆိုးမင္းေဗလေဇဗုလကိုအမွီျပဳ၍သာ နတ္ဆိုးတို႔ကိုႏွင္ထုတ္သည္ဟုဆိုၾက၏။
ေယရႈသည္ ထိုသူတို႔၏စိတ္ကို သိေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ တိုင္းႏိုင္ငံမည္သည္ကား၊ မိမိႏွင့္မသင့္မတင့္ ကြဲျပားလွ်င္ ပ်က္ဆီးျခင္းသို႔ေရာက္လိမ့္မည္။ ၿမိဳ႔ရြာျဖစ္ေစ၊ အိမ္ျဖစ္ေစ၊ မိမိႏွင့္မသင့္မတင့္ ကြဲျပားလွ်င္မတည္ႏိုင္ရာ။
စာတန္သည္လည္း စာတန္ကို ႏွင္ထုတ္သည္ မွန္လွ်င္၊ သူသည္မိမိႏွင့္ကြဲျပား၏။ သူ၏ႏိုင္ငံသည္ အဘယ္သို႔တည္ႏိုင္မည္နည္း။
ငါသည္ ေဗလေဇဗုလကို အမွီျပဳ၍ နတ္ဆိုးတို႔ကို ႏွင္ထုတ္သည္မွန္လွ်င္၊ သင္တို႔၏သားတို႔သည္ အဘယ္သူကိုအမွီျပဳ၍ ႏွင္ထုတ္ၾကသနည္။ ထိုေၾကာင့္ သူတို႔သည္ သင္တို႔အား တရားစီရင္ေသာသူျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။
ငါသည္ ဘုရားသခင္၏ဝိညာဥ္ေတာ္ကို အမွီျပဳ၍ နတ္ဆိုးတို႔ကိုႏွင္ထုတ္သည္မွန္လွ်င္၊ အကယ္စင္စစ္သင္တို႔၌ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္ တည္ခ်ိန္ေရာက္ ေလၿပီ။
သူရဲကို ေရွ႔ဦးစြာမခ်ည္မေႏွာင္လွ်င္၊ အဘယ္သူသည္ သူရဲအိမ္သို႔ဝင္၍ သူ၏ဥစၥာကိုလုယူႏိုင္အံ့နည္း။
ငါ့ဘက္၌မေနေသာသူသည္ ငါ့ရန္ဘက္ျဖစ္၏။ ငါႏွင့္အတူမစုမသိမ္းေသာ သူသည္ ႀကဲျဖန္႔ေသာသူျဖစ္၏၊ ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၁၂း၈-၃၀
ထိုအခါေယရုရွလင္ၿမိဳ႔သားဖာရိရွဲတို႔ႏွင့္ က်မ္းျပဳဆရာတို႔သည္ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္၊
ေရွးလူေဟာင္း တို႔မွ ဆက္ခံေသာနည္းဥပေဒသကို ကိုယ္ေတာ္၏တပည့္တို႔သည္ အဘယ္ေၾကာင့္လြန္က်ဴးၾကပါသနည္း။ သူတို႔သည္ လက္မေဆးဘဲအစာစားၾကပါသည္တကားဟု ေလွ်ာက္ၾကလွ်င္၊
ကုိယ္ေတာ္က၊ သင္တို႔သည္အဆက္ဆက္ခံ ေသာနည္းဥပေဒသကို အမွီျပဳ၍ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကို အဘယ္ေၾကာင့္ လြန္က်ဴးၾကသနည္း။
ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္ကား၊ မိဘကိုရိုေသစြာျပဳေလာ့။ အၾကင္သူသည္မိဘကို ႏႈတ္ျဖင့္ျပစ္မွား၏၊ ထိုသူသည္ အေသသတ္ျခင္း ကိုခံေစဟုလာသတည္း။
သင္တို႔မူကား၊ အၾကင္သူသည္ ကိုယ္မိဘကို၊ သင္တို႔အသံုးရႏိုင္သမွ်ေသာ ငါ၏ဥစၥာသည္ အလႉဝတၳဳျဖစ္ေစဟုဆို၏၊
ထိုသူသည္ကိုယ္ မိဘကိုယ္ပင္ရိုေသစြာမျပဳရဟုဆိုၾက၏။ ထိုသို႔သင္တို႔သည္အဆက္ဆက္ ခံေသာဥပေဒသအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ကိုပယ္ၾက၏။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာသူတို႔၊ ေဟရွာယသည္သင္တို႔ ကိုရည္မွတ္လ်က္ ဤလူမ်ိဳးသည္ႏႈတ္ႏွင့္ငါ့ထံသို႔ခ်ဥ္းကပ္၍ ႏႈတ္ခမ္းႏွင့္ငါ့ကိုရိုေသၾက၏။ စိတ္ႏွလံုးမူကားငါႏွင့္ေဝးလွ၏။
ထိုအခါလူအစုအေဝးကိုအထံေတာ္သို႔ေခၚ၍၊ သင္တို႔နားေထာင္နားလည္ၾကေလာ့။
ခံတြင္းသို႔ဝင္ ေသာအရာသည္ လူကိုညစ္ၫူးေစသည္မဟုတ္။ ခံတြင္းမွထြက္ေသာအရာသည္ ညစ္ၫူးေစေသာအရာ ျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
တပည့္ေတာ္တို႔သည္ ခ်ဥ္းကပ္၍၊ ယခုမိန္႔ေတာ္မူေသာစကားကို ဖာရိရွဲတိ႔ုသညၾ္ကားေသာအခါ ေစတနာစိတ္ပ်က္ၾကသည္ကိုသိေတာ္မူသေလာဟုေလွ်ာက္ၾက၏။
ကိုယ္ေတာ္ကလည္း၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌ရွိ ေတာ္မူေသာငါ၏ခမည္းေတာ္စိုက္ေတာ္မမူေသာအပင္ရွိသမွ်တို႔ကို ႏႈတ္ရလိမ့္မည္။
ထိုသူတို႔ကိုရွိပါေလေစ။ သူတို႔သည္ လူကန္းတို႔အားလမ္းျပေသာလူကန္းျဖစ္ၾက၏။ လူကန္းခ်င္းတဦးကိုတဦးလမ္းျပလွ်င္၊ ႏွစ္ဦးတို႔သည္ တြင္းထဲသို႔က်ၾကလိမ့္မည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။
ေပတရုကလည္း၊ ထိုဥပမာကိုအကြၽႏ္ုပ္တို႔အားဖြင့္ျပေတာ္မူပါဟု ေလွ်ာက္လွ်င္၊
ေယရႈက၊ သင္တို႔သည္ယခုတိုင္ေအာင္ပညာမဲ့လ်က္ေနေသးသေလာ။
ခံတြင္းသို႔ဝင္သမွ်သည္ ဝမ္းထဲသို႔ဆင္း၍ ေရအိမ္တြင္စြန္႔ပစ္သည္ကို နားမလည္ၾကေသးသေလာ။
ခံတြင္းမွထြက္ေသာအရာမူကား၊ ႏွလံုး ထဲကထြက္လာ၍ လူကိုညစ္ၫူးေစေသာအရာျဖစ္၏။
မေကာင္းေသာႀကံစည္ျခင္း၊ လူအသက္ကိုသတ္ျခင္း၊ သူ႔မယားကိုျပစ္မွားျခင္း၊ မိန္းမလြတ္ႏွင့္မွားယြင္းျခင္း၊ သူ႔ဥစၥာကိုခိုးျခင္း၊ မမွန္ေသာသက္ေသကိုခံျခင္း၊ သူ႔အသေရ ကိုဖ်က္ျခင္း အရာတို႔သည္ ႏွလံုးထဲကထြက္လာ၍၊
လူကိုညစ္ၫူးေစေသာအရာျဖစ္ၾက၏။ လက္မေဆးဘဲလ်က္ အစာကိုစားျခင္းမူကား၊ လူကိုညစ္ၫူးေစသည္မဟုတ္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ေယရႈသည္ ထိုအရပ္မွထြက္၍ တုရုၿမိဳ႔ႏွင့္ဇိဒုန္ၿမိဳ႔၏ ေက်းလက္သို႔ၾကြေတာ္မူလွ်င္၊ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ အခန္းၾကီး ၂၃
ထုိအခါ ေယရႈသည္ တပည့္ေတာ္တို႔ႏွင့္လူအေပါင္းတို႔အားေဟာေျပာေတာ္မူသည္ကား၊
က်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔သည္ေမာေရွ၏ထုိင္ရာပလႅင္ေပၚမွာ ထုိင္ၾက၏။ ထိုေၾကာင့္ သူတို႔စီရင္ထံုးဖြဲ႔ သမွ်တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္၍ ျပဳၾကေလာ့။ သူတို႔၏အက်င့္အတိုင္း မက်င့္ၾကႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ သူတို႔သည္ စီရင္ထံုးဖြဲ႔ေသာ္လည္း ကိုယ္တိုင္ မက်င့္ၾက။
အလြန္ေလး၍ ထမ္းခဲေသာဝန္တို႔ကို ျပင္ဆင္၍သူတပါးပခံုးေပၚမွာ တင္တတ္ၾက၏၊ မိမိတို႔မူကား လက္ဖ်ားႏွင့္မွ် မေရႊ႔လိုၾက။
သူတို႔သည္ ျပဳသမွ်ေသာအက်င့္အမႈတို႔ကို လူမ်ားေရွ႔မွာထင္ရွားေစျခင္းငွာ ျပဳၾက၏။ က်ယ္ေသာလက္ဖြဲ႔တို႔ကိုင္း၊ ႀကီးေသာပန္းပြားတို႔ကိုင္း ဝတ္ေလ့ရွိၾက၏။
ပြဲသဘင္၊ တရားစရပ္တို႔၌ ျမင့္ျမတ္ ေသာ ေနရာထိုင္ရာကို၎၊
ေစ်း၌ရိုေသစြာႏႈတ္ဆက္ျခင္းကို၎၊ အရွင္ဘုရားအရွင္ဘုရားဟု လူမ်ားေခၚေဝၚျခင္းကို၎ ႏွစ္သက္ၾက၏။
သင္တို႔မူကား အရွင္ဘုရားဟုေခၚေဝၚျခင္းကို မခံၾကႏွင့္။ ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာသင္တို႔ ဥပဇၥ်ယ္ဆရာ တပါးတည္းရွိ၏။ သင္တို႔အေပါင္းသည္ ညီအစ္ကိုခ်င္းျဖစ္ၾက၏။
ေျမႀကီးေပၚမွာအဘယ္ သူကိုမွ် အဘဟူ၍မေခၚ ေဝၚၾကႏွင့္။ ေကာင္းကင္ဘံု၌ သင္တို႔အဘ တပါးတည္းရွိေတာ္မူ၏။
ဥပဇၥ်ယ္ ဆရာဟု ေခၚေဝၚျခင္းကို မခံၾကႏွင့္။ ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာ သင္တို႔ဥပဇၥ်ယ္ ဆရာတပါးတည္းရွိ၏။
သင္တို႔တြင္ အႀကီးျဖစ္ေသာသူသည္ သင္တို႔ အေစခံျဖစ္ရ၏။
အၾကင္သူသည္ မိမိကိုေျမွာက္အံ့၊ ထိုသူသည္ ႏွိမ္ခ်ျခင္းသို႔ ေရာက္လတံ့။ အၾကင္သူသည္ မိမိကိုႏွိမ္ခ်အံ့၊ ထိုသူသည္ ေျမွာက္ျခင္းသို႔ ေရာက္လတံ့။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အမဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ေကာင္းကင္ ႏိုင္ငံေတာ္၏တံခါးကို လူတို႔ေရွ႔မွာပိတ္ထား၍ မိမိတို႔လည္းမဝင္၊ ဝင္လိုေသာသူတို႔ကိုလည္း ဆီးတားၾက၏။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ မုတ္္ဆိုးမ အိမ္ကို လုယူသိမ္းစား၍၊ အျပစ္မေပၚေစျခင္းငွါ ရွည္စြာေသာပဌနာစကားကို ရြတ္တတ္ၾက၏။ ထိုေၾကာင့္ သာ၍ ႀကီးစြာေသာဒဏ္ကိုခံရၾကလတံ့။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏၊ အေၾကာင္းမူကား လူတေယာက္ ကိုပင္ ဘာသာသြင္းျခင္းငွါ ကုန္းေၾကာင္းေရေၾကာင္း ပတ္ပတ္လည္လွည့္လည္၍ ဘာသာသြင္းၿပီးေသာသူကိုလည္း၊ မိမိတို႔ထက္ ႏွစ္ဆေသာငရဲသားျဖစ္ေစၾက၏။
လမ္းျပေသာလူကန္းတို႔၊ သင္တို႔သည္ အမဂၤလာရွိၾက၏။ ဗိမာန္ေတာ္ကို တိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကို ျပဳလွ်င္ မတည္။ ဗိမာန္ေတာ္၏ေရႊကို တိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကိုျပဳလွ်င္ တည္သည္ဟု သင္တို႔ဆိုၾက၏။
လူမိုက္ လူကန္းတို႔၊ အဘယ္အရာသည္ သာ၍ျမတ္သနည္း။ ထိုေရႊကားျမတ္သေလာ။ ထိုေရႊကိုသန္႔ရွင္းေစေသာ ဗိမာန္ ေတာ္ကားျမတ္သေလာ။
တနည္းကား၊ ယဇ္ပလႅင္ကိုတိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကိုျပဳလွ်င္ မတည္။ ယဇ္ပလႅင္ေပၚမွာရွိေသာ ပူေဇာ္သကၠာကို တိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုျခင္းကိုျပဳလွ်င္ တည္သည္ဟု သင္တို႔ဆုိၾက၏။
လူမိုက္လူကန္းတို႔ အဘယ္အရာသည္သာ၍ျမတ္သနည္း။ ထိုပူေဇာ္သကၠာကား ျမတ္သေလာ။ ထိုပူေဇာ္သကၠာ ကို သန္႔ရွင္းေစေသာ ယဇ္ပလႅင္ကားျမတ္သေလာ။
ထိုေၾကာင့္ ယဇ္ပလႅင္ကိုတိုင္တည္၍က်ိန္ဆိုလွ်င္၊ ယဇ္ပလႅင္မွစ၍ ယဇ္ပလႅင္ေပၚမွာရွိသမွ်ကို တိုင္တည္၍က်ိန္ဆိုသတည္း။ ဗိမာန္ေတာ္ကိုတိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုလွ်င္၊ ဗိမာန္ေတာ္မွစ၍ ဗိမာန္ေတာ္၌ က်ိန္းဝပ္ေတာ္မူေသာသူကို တိုင္တည္၍က်ိန္ဆိုသတည္း။
ဗိမာန္ေတာ္ ကိုတိုင္တည္၍ က်ိန္ဆိုလွ်င္၊ ဗိမာန္ေတာ္မွစ၍ ဗိမာန္ေတာ္၌က်ိန္းဝပ္ေတာ္မူေသာသူကို တိုင္တည္၍က်ိန္ဆိုသတည္း။
ေကာင္းကင္ ဘံုကိုတိုင္တည္၍က်ိန္ဆိုလွ်င္၊ ဘုရားသခင္၏ပလႅင္ေတာ္ကို၎၊ ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာထိုင္ေတာ္မူ ေသာသူကို၎၊ တိုင္တည္၍က်ိန္ဆိုသတည္း။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ပင္စိမ္း၊ စမႊတ္၊ ဇီယာ၊ အသီးအရြက္တို႔ကို ဆယ္ဘို႔တဘို႔ လႉၾကသည္တြင္၊ တရားသျဖင့္စီရင္ျခင္း၊ သူတပါးကိုသနားျခင္း၊ သစၥာ ေစာင့္ျခင္းတည္းဟူေသာ ပညတ္တရားတြင္ ေလးေသာအရာတို႔ကိုကား လွပ္၍ထားၾက၏။ အရင္ဆိုေသာအရာ တို႔ကို မလွပ္မထား၊ ေနာက္ဆိုေသာအရာတို႔ကို က်င့္ရမည္။
လမ္းျပေသာလူကန္းတို႔၊ သင္တို႔သည္ျခင္တေကာင္ ကိုမွ် မပါေစျခင္းငွါ ေရကိုစစ္လ်က္ႏွင့္ ကုလားအုပ္ကိုမ်ိဳၾက၏။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ဖလား၊ လင္ပန္းကို အျပင္၌ေဆးေၾကာၾက၏။ အတြင္း၌ကား လုယူျခင္း၊ မတရားသျဖင့္က်င့္ျခင္းႏွင့္ ျပည့္လ်က္ရွိ၏။
မ်က္စိကန္းေသာဖာရိရွဲ၊ ဖလား၊ လင္ပန္းကို အတြင္း၌ေရွ႔ဦးစြာ ေဆးေၾကာေလာ့။ သို႔ျပဳလွ်င္ အျပင္ကားသန္႔ ရွင္းလိမ့္မည္။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ အျဖဴသုတ္ေသာ သခ်ႋဳင္းတြင္းႏွင့္တူၾက၏။ ထိုတြင္းသည္ အျပင္၌တင့္တယ္စြတကား။ အတြင္း၌ကား လူေသအရိုး၊ အညစ္အေၾကးအမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင့္ ျပည့္လ်က္ရွိ၏။
ထိုအတူ သင္တို႔သည္ အျပင္၌လူတို႔ေရွ႔မွာ ေျဖာင့္မတ္ဟန္ရွိ၏။ အတြင္း၌ကား လွ်ိဳ႔ဝွက္ျခင္း၊ မတရားသျဖင့္က်င့္ျခင္းႏွင့္ ျပည့္လ်က္ရွိ၏။
လွ်ိဳ႔ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ပေရာဖက္ မွစ၍ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူတို႔၏ သခ်ႋဳင္းတြင္းႏွင့္ အရိုးအိုးတို႔ကို တည္လုပ္၍ တန္ဆာဆင္သျဖင့္၊
ငါတို႔သည္ ဘိုးေဘးတို႔လက္ထက္၌ရွိလွ်င္၊ ပေရာဖက္တို႔ကို သတ္သည္အမႈကို လက္မခံၿပီဟု ဆိုၾက၏။
ထိုသို႔ဆိုေသာ္၊ သင္တို႔သည္ ပေရာဖက္တို႔ကို သတ္ေသာသူတို႔၏အမ်ိဳးအႏႊယ္ျဖစ္သည္ကို ကိုယ္အဘို႔ကိုယ္ သက္ေသခံၾက၏။
သို႔ျဖစ္၍ ဘိုးေဘးတို႔၏အက်င့္ပမာဏကို မွီေအာင္က်င့္ၾကေလာ့။
ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၂၃း၁-၃၂
အေသးစိပ္ကို နားမလည္ပါက မွတ္ခ်က္မ်ားေပး၍ ေမးျမန္နိုင္ပါသည္ သမၼာက်မ္းစာအတိုင္ ဘဲပတင္ျပေပးလိုက္ပါသည္